3 Nov 2019

Sinopsis Telefilem Hijab Rejab (Astro Citra)




Hijab Rejab, Telefilem, Telemovie, Telefilem Hijab Rejab, Telemovie Hijab Rejab, Sinopsis Telefilem Hijab Rejab, Slot Citra Exclusive, Astro Citra, Finalis Hero Remaja 2017, Safwan Nazri dan Harris Annuar adalah Finalis Hero Remaja 2017, Seram Komedi, Watak Pelakon, Senarai Pelakon Telefilem Hijab Rejab, Safwan Nazri, Harris Annuar, Tajuddin Bakar, Norlia Ghani, Hasmira Azmi, Aida Salleh, Telefilem Astro Citra 2019, Poster Telefilem Hijab Rejab
Telefilem Hijab Rejab Lakonan Safwan Nazri dan Harris Annuar

Telefilem Hijab Rejab akan disiarkan di slot Citra Exclusive, Astro Citra pada 2 November 2019, jam 9 malam. Antara pelakon telefilem Hijab Rejab ini adalah Safwan Nazri, Harris Annuar, Tajuddin Bakar, Norlia Ghani, Hasmira Azmi, Aida Salleh dan ramai lagi. Bagi yang tak tahu Safwan Nazri dan Harris Annuar tu adalah finalis Hero Remaja 2017 gitu. Telemovie Hijab Rejab ini bergenre komedi seram dan diarahkan oleh Ashraf Jurey serta diterbitkan oleh World Evolution Brain. Kalau tengok dari trailer, memang nampak menarik telefilem ini, apa pun jom tengok sinopsis ringkas telefilem Hijab Rejab di bawah ini okey..




Sinopsis Telefilem Hijab Rejab - Astro Citra

Rejab seorang pemuda nakal yang teringin untuk melihat hantu telah nekad untuk membuka hijab. Eddy sehabat setianya membawa Rejab berjumpa dengan Wak untuk membuka hijab bertujuan untuk melihat benda ghaib. Namun selepas beberapa hari, Rejab tak mampu bertahan lagi melihat mahkluk di sekelilingnya dan mahu menutup semula hijabnya. Apa yang berlaku seterusnya? dapatkah hijab rejab ditutup semula?.

Jom Baca Ini juga ➔ Baca Online Novel Dia Pengantinku Karya Nurfaza Alisya (Drama Adaptasi Novel)

~ Blog Dari Hati Miss Mulan ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan



My Random Post