21 Apr 2019

Telemovie Cassandra - Cerekarama TV3




Cassandra, Telemovie, Telefilem, Cerekarama, TV3, Telemovie Cassandra, Telefilem Cassandra, Cerekarama Cassandra, Sinopsis Telefilem Cassandra, Telefilem TV3 2019, Cast, Pelakon Telemovie Cassandra, Emma Maembong, Syazuwan Hassan, Ikmal Amry, Zamarul Hisham, Watie Sadali, Shashaa Raman, Dillah Ahmad, Julia Ziegler,
Telefilem Cassandra - Cerekarama TV3

Telefilem Cassandra akan disiarkan di slot Cerekarama TV3 pada 20 April ini, jam 9.30 malam. Antara pelakon telemovie Cassandra ini adalah Emma Maembong, Syazuwan Hassan, Ikmal Amry, Zamarul Hisham, Watie Sadali, Shashaa Raman, Dillah Ahmad, Julia Ziegler dan ramai lagi. Selain itu telemovie Cassandra ini diarahkan oleh Along Kamaludin dan diterbitkan oleh SR One Sdn Bhd. Nampak menarik telefilem ini, plus ada pelakon best - best gitu, jom tengok sinopsis ringkas telefilem Cassandra di bawah ini okey.




Sinopsis Telemovie Cassandra Lakonan Emma Maembong dan Syazuwan Hassan


Cassandra bermaksud cinta, amanah, kesucian dan kesetiaan. Cassandra tinggal di sebuah kampung dengan ayahnya, seorang hartawan bernama Haji Fauzan. Casandra adalah gadis kacukan Melayu-Inggeris. Walaupun dibesarkan dengan kemewahan, Cassandra tetap merendah diri dan menjalani kehidupan yang sederhana. Cassandra mencintai Luqman yang jauh berbeza latar belakangnya. Hubungannya itu dihalang oleh ayahnya. Apa yang berlaku seterusnya?..

Jom Baca ini juga ➔Telefilem Saya Jual Ye Bang (Astro First)

(Blog Dari Hati Miss Mulan)

1 ulasan:



My Random Post