9 Apr 2019

Sinopsis Filem Tiada Tajuk




Tiada Tajuk, Filem Melayu, Malay Movie, Movie, Filem Tiada Tajuk, Sinopsis Filem Tiada Tajuk, Arahan Mawi, Pawagam, Filem Melayu 2019, Poster Filem Tiada Tajuk, Cast, Pelakon Filem Tiada Tajuk, Hazama, Joey Daud, Along Cham, Achey Bocey, Mawi, Ropie, Kamarul Hj Yusof, Amira Othman, Johan As’ari,
Sinopsis Filem Tiada Tajuk Lakonan Hazama, Along, Joey dan Mawi

Filem Tiada Tajuk sudah pun ditayangkan di pawagam bermula 4 April 2019 yang lalu. Antara pelakon filem Tiada Tajuk ini adalah Hazama, Joey Daud, Along Cham, Achey Bocey, Mawi, Ropie, Kamarul Hj Yusof, Amira Othman, Johan As’ari dan ramai lagi. Filem Tiada Tajuk ini adalah filem pertama yang diarahkan oleh Mawi. Selain itu filem ini juga adalah sambungan dan olahan semula telefilem Rock Sangkut (2014) yang pernah disiarkan di Astro Prima dan Maya HD. Poster filem ini juga nampak menarik iaitu diinspirasikan dari majalah Gila - Gila. Filem Tiada Tajuk ini bergenre islamik dan komedi serta diterbitkan oleh Mawi World Entertainment. Apa pun jom tengok sinopsis ringkas filem ini di bawah ye..




Sinopsis Filem Tiada Tajuk Arahan Mawi

Mengisahkan 3 orang sahabat dari kampung yang dianggap sebagai 'kutu' yang bercita-cita untuk menjadi artis terkenal. Banyak dugaan yang mereka lalui sepanjang perjalanan mereka mahu bergelar sebagai artis. Persoalannya adakah mereka berjaya menjadi artis yang terkenal? Dan apa yang mereka lalui sepanjang perjalanan mereka. 

~Blog Dari Hati Miss Mulan~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan



My Random Post