22 Jul 2018

Sinopsis Telemovie Kembalikan Sinarnya (Cerekarama TV3)




Kembalikan Sinarnya, Telemovie, Telefilem, Telemovie Kembalikan Sinarnya, Sinopsis Cerekarama Kembalikan Sinarnya, Cerekarama TV3, Pelakon Telemovie Kembalikan Sinarnya, Aedy Ashraf, Hafidz Roshdi, Nurul Hanynaa, Eyka Farhana, Dian P. Ramlee,

Telefilem Kembalikan Sinarnya akan disiarkan di slot Cerekarama TV3 pada 21 Julai ini, jam 9 malam di TV3. Antara pelakon telemovie Kembalikan Sinarnya ini adalah Aedy Ashraf, Hafidz Roshdi, Nurul Hanynaa, Eyka Farhana, Dian P. Ramlee dan ramai lagi, Selain itu telemovie Kembalikan Sinarnya ini diarahkan oleh Khalid Nadzri dan diterbitkan oleh Wiranusa Corporation Sdn Bhd. Nampak menarik telemovie ini kan, mesti ada banyak pengajaran kan, apa pun jom tengok sinopsis ringkas telemovie ini di bawah ye, selamat membaca..

Sinopsis Cerekarama TV3 Kembalikan Sinarnya




Azali (Aedy Ashraf) ialah seorang anak didik arwah atuk Uzhma yang kuat agama suatu ketika dahulu. Namun, dia mula berubah selepas berpindah ke Kuala Lumpur dan ayahnya pula sering ke luar negara untuk bekerja. Azali sering dimanjakan dengan wang ringgit dan bukannnya dengan kasih sayang, sehinggalah suatu hari, Azimah, ibu Azali membuat keputusan untuk balik ke kampung dengan harapan dapat merubah Azali serta memulihkan hubungannya dengan Azali. Apa yang berlaku seterusnya?

Jom Baca Ini Juga 👉👉 Drama Hindi TV3 Vish : A Poisonous Story



2 ulasan:

  1. citer tayang tadi ni eheh.. tengok bila da nak last2 tu nak abes baru ngadap tv..

    BalasPadam



My Random Post