26 Jul 2018

Episod Akhir Drama Pengantin 100 Hari




Pengantin 100 Hari, Drama Pengantin 100 Hari, Episod Akhir, Sinopsis Episod Akhir Drama Pengantin 100 Hari, Episod 13, Ending Drama Pengantin 100 Hari, Slot Lestary, TV3, Drama Melayu, Drama Bersiri, Sinopsis Drama Pengantin 100 Hari, Pengantin 100 Hari Cast, 2018, Poster, Pelakon Drama Pengantin 100 Hari, Amelia Henderson, Aiman Hakim, Aishah Azman, Zila Bakarin, Edika Yusof, Dato Rahim Razali, Jasmine Suraya, Fazreen Rafi, Ieka Zulkifli, Azhar Amir , Shahriza Mahmud, Hafiyah Hafiz, Fanna Azizan, Watak, Cinta,
Episod Akhir Drama Pengantin 100 Hari (TV3)

Drama Pengantin 100 Hari lakonan Aiman Hakim, Amelia Henderson, Aishah Azman, Zila Bakarin, Fazreen Rafi dan ramai lagi sudah sampai ke episod 13. Episod 13 Drama Pengantin 100 Hari ini adalah episod terakhir yang menyaksikan ada kejutan di bahagian endingnya. Di episod akhir drama ini, Yasmin (Zila Bakarin) menjadi gila selepas mengetahui suaminya sudah berkahwin lain, sekaligus membuatkan Yasmin sedar dan fahan apa yang dirasakan Sofia (Aishah Azman) sebelum ini. Yasmin juga sempat berjumpa dan meminta maaf pada Sofia. Manakala Erina (Amelia Henderson) pula masih setia di sisi Amar (Aiman Hakim) sebagai kawan dan menolong apa yang patut. Malah Erina juga pergi berjumpa Sofia dan menjelaskan segalanya, manakala Sofia pula merasakan Erina adalah wanita yang paling sesuai untuk Amar berbanding dirinya kerana Erina tetap setia disisi Amar walaupun apa yang terjadi, berbanding dirinya yang telah meninggalkan Amar sebelum ini. 




Amar dan Erina turut ke rumah kakak Sofea untuk berjumpa Sofea serta bertemu dengan anaknya. Selain itu Amar turut membuat keputusan untuk rujuk semula dengan Sofia, namun Sofia kelihatan ragu - ragu untuk bersama Amar semula. Ikutkan aku ingat ending drama ini sudah dapat dijangka, dimana Amar akan bersama Sofea semula sebab diorang ada anak semua kan dan Erina boleh dapat pengganti lain yang lebih baik daripada Amar. Tapi tak sangka pula ending drama Pengantin 100 Hari ini lain sikit, tapi stil happy ending juga, bila semua pun kelihatan gembira. Sofea akhirnya memutuskan untuk tidak bersama dengan Amar semula, namun masih mengekalkan hubungan baik dengan Amar dan juga Erina. Sofea juga tidak mahu hidup bermadu dengan Erina dan akhirnya Amar bersama dengan Erina semula dan kemudiannya Erina pregnant dan kelihatan datuk Erina juga gembira melihat kehidupan cucunya yang bahagia itu.

1 ulasan:

  1. jenguk sket2 je citer ni.. mak rajin layan. da nak abes da eh..

    BalasPadam



My Random Post