26 Nov 2018

Sinopsis Telemovie Cinta Elevator (Astro Citra)




Cinta Elevator, Telemovie, Telefilem, Telemovie Cinta Elevator, Telefilem Cinta Elevator, Sinopsis Cinta Elevator, Astro Citra, Slot Citra Exclusive, 2018, Cast, Pelakon Telemovie Cinta Elevator, Beto Kusyairy, Jasmine Suraya, Mustaqim Mohamed, Marsha Milan, Dian P.Ramlee, Hefny Sahad, Marisa Yasmin, Poster,
Sinopsis Telemovie Cinta Elevator - Astro Citra

Telefilem Cinta Elevator telah pun disiarkan di slot Citra Exclusive, Astro Citra pada 24 November yang lalu. Antara pelakon telemovie Cinta Elevator ini adalah Beto Kusyairy, Jasmine Suraya, Mustaqim Mohamed, Marsha Milan, Dian P.Ramlee, Hefny Sahad, Marisa Yasmin dan ramai lagi. Selain itu Telefilem Cinta Elevator ini diarahkan oleh Ariff Zulkarnain dan diterbitkan oleh Celebrate TV Sdn Bhd. Best juga telemovie Cinta Elevator ini, ada kelakar, ada sedih dan happy ending gitu hehe. Apa pun jom tengok sinopsis telemovie ini di bawah ye, selamat membaca..




Sinopsis Telemovie Cinta Elevator Lakonan Beto Kusyairy & Jasmine Suraya

Mengisahkan Evana (Jasmine Suraya) dan Adam (Beto Kusyairy) yang berbeza kerjaya tapi bekerja di bangunan yang sama. Satu hari Evana dan Adam telah bergaduh kerana berebut tempat parking kereta. Tak lama kemudian Evana terserempak lagi dengan Adam di sebuah restoran dan cuba mengenakan Adam kerana dirinya masih tidak puas hati dengan Adam. Adam yang tahu Evana mengenakannya mengejar Evana hingga ke dalam lif dan mereka bergaduh lagi dalam lif. Adam memberi gelaran perempuan psiko pada Evana. Kemudian mereka berdua terserempak lagi, ketika ingin pulang dari kerja dan masing - masing naik lif yang sama. Kali ini hanya mereka berdua saja yang ada dalam lif tersebut. Tanpa diduga lif tersebut berhenti berfungsi dan menyebabkan mereka berdua terperangkap dalam lif.

Evana awalnya berasa risau jika Adam melakukan sesuatu padanya dalam lif tersebut. Namun semakin lama mereka terperangkap dalam lif berkenaan, hubungan mereka menjadi semakin baik pula. Evana dan Adam mula berborak antara satu sama lain ketika terperangkap dalam lif tersebut. Mereka juga turut menceritakan tentang diri masing - masing dan kelihatan mereka berdua semakin akrab. Tak lama kemudian lif tersebut kembali okey dan mereka berdua dapat keluar dari lif berkenaan dengan senyuman terukir di wajah mereka. Sejak dari itu Evana dan Adam sering keluar bersama dan perasaan cinta mula wujud dalam diri masing - masing. Dalam masa yang sama bekas kekasih Evana iaitu Pierre (Hefny Sahad) cuba mendapatkan Evana kembali dengan cara berbaik - baik dengan ibu bapa Evana. 

Evana akhirnya mengajak Adam untuk pergi berjumpa dengan ibu bapanya. Adam bersetuju dan datang ke rumah Evana namun kelihatan ibu bapa Evana tidak begitu menyukai Adam kerana Adam tidak sama taraf dengan Evana. Malah Adam juga hanya bekerja sebagai pereka grafik dan juga pelukis dengan gaji yang tidak begitu banyak. Ibu Evana (Marissa Yasmin) turut mengajak Pierre untuk datang ke rumah mereka ketika Adam berada di situ. Melihat reaksi ibu bapanya yang tidak begitu menyukai Adam membuatkan Evana mula menjauhkan diri daripada Adam. Manakala Adam pula kecewa dengan sikap Evana, hal ini diburukkan lagi dengan Pierre yang datang ke pejabat Adam dan cuba membuatkan Adam marah lalu Adam menumbuk dirinya lalu dipecat. Selepas dipecat, Adam menumpukan perhatiannya dengan melukis. Apa yang berlaku seterusnya, dapatkah Adam berjaya? mungkinkah cinta Adam dan Evana bersatu semula?.

1 ulasan:



My Random Post