4 Nov 2018

Telemovie 30 Hari Membunuh Cinta (Astro Citra)

Telemovie, Telefilem, 30 Hari Membunuh Cinta, Telefilem 30 Hari Membunuh Cinta, Telemovie 30 Hari Membunuh Cinta, 2018, Astro Citra, Cast, Poster, Pelakon Telemovie 30 Hari Membunuh Cinta, Fendy Bakry, Amelia Anderson, Amira Othman, Fezrul Khan, Luqman Hafidz, Fazlina Ahmad Daud, Idris Khan, Radin, Sweet, Cinta,
Sinopsis Telemovie 30 Hari Membunuh Cinta Lakonan Amelia Henderson & Fendy Bakry

Telefilem 30 Hari Membunuh Cinta akan disiarkan di Astro Citra, jam 9 malam, pada 3 November 2018 ini. Antara pelakon telemovie 30 Hari Membunuh Cinta ini adalah Fendy Bakry, Amelia Anderson, Amira Othman, Fezrul Khan, Luqman Hafidz, Fazlina Ahmad Daud, Idris Khan, Radin dan ramai lagi. Selain itu telemovie 30 Hari Membunuh Cinta ini diarahkan oleh Faliq Sharif dan diterbitkan oleh Dear Creative Media Sdn Bhd. Nampak menarik juga jalan cerita telefilem 30 Hari Membunuh Cinta ini, apa pun jom tengok sinopsis telefilem ini di bawah ye.




Sinopsis Telemovie 30 Hari Membunuh Cinta - Astro Citra

Mengisahkan Rara (Amelia Henderson) yang baru putus cinta setelah ditinggalkan kekasihnya. Mereka telah bercinta selama 8 tahun dan Rara mendapati bukan mudah untuk melupakan kekasihnya itu. Namun begitu Rara cuba untuk move on dan menumpukan perhatiannya pada kerjayanya saja. Kawan Rara kemudiannya mencadangkan Rara supaya mengupah seorang lelaki untuk menjadi teman lelakinya selama sebulan untuk membolehkan Rara melupakan bekas teman lelakinya sepenuhnya. Mereka juga tidak boleh jatuh cinta antara satu sama lain, tak lama kemudian bermulalah pencarian calon - calon yang sesuai untuk dijadikan teman lelaki selama sebulan oleh Rara dan kawannya.




Manakala Syawal (Fendy Bakry) pula bekerja di Gym, ramai wanita yang datang ke gym tersebut tertarik dan terpikat dengan Syawal. Namun sikap Syawal yang kasar, dingin dan cepat marah membuatkan dirinya sering memarahi mereka. Syawal kemudian telah diberi amaran oleh majikannya supaya tidak bersikap sedemikian. Apa yang berlaku bila Rara dan Syawal bertemu?...

2 ulasan:

  1. wahhhhhh,, macam seronok je drama ni nanti.. ekin dah lama tak tengok drama melayu ni sebenarnya.. bila terbaca entry ni macam seronok je.. hehehe.. can't wait!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mmg terbaek drama ni, lagi2 ada pujaan hatiku fendy bakry 😘

      Padam



My Random Post