28 Nov 2018

Episod Akhir Drama Cinta Ganti




Ending Drama Cinta Tiada Ganti, Episod Akhir Drama Cinta Ganti, Drama 100 Episod Cinta Tiada Ganti, Episod 100 Drama Cinta Tiada Ganti, Watak, Arabella, Mukhriz, Khai, Arianna, Ara Kahwin Dengan Mukhriz, Pelakon Utama Drama Cinta Tiada Ganti, Aedy Ashraf, Nelydia Senrose, Ben Amir, Atikah Suhaime, Dian P. Ramlee, Marissa Yasmin, Hafidz Roshdi, Syamim Farid, Octovia Manrose, Ahmad Idham, Dato Shah Rezza, Nafiz Muaz, 2018, Astro,
Episod Akhir Drama Cinta Ganti

Drama 100 episod Cinta Tiada Ganti sudah pun berakhir dan episod akhir drama ini sudah pun disiarkan pada 26 November 2018 yang lalu di Astro Prima & Maya HD. Drama Cinta Tiada Ganti ini adalah adaptasi daripada drama Filipina Sanay Wala Nang Wakas dan dilakonkan oleh Aedy Ashraf, Nelydia Senrose, Ben Amir, Atikah Suhaime, Dian P. Ramlee, Marissa Yasmin, Hafidz Roshdi, Syamim Farid, Octovia Manrose, Ahmad Idham, Dato Shah Rezza, Nafiz Muaz dan ramai lagi. Ramai juga yang memberi komen di entry drama Cinta Tiada Ganti dalam blog ini tentang siapa yang mereka rasa patut dengan Ara sama ada Khai atau Mukhriz. Terima kasih atas pendapat korang tu semua, siap ada team Khai dan team Mukhriz tu hehe. Aku sebenarnya dah agak dah mesti Ara pilih Mukhriz juga sebab tajuk drama pun dah Cinta Tiada Ganti kan. Aku ingat lagi masa tengok drama Sanay Wala Nang Wakas dulu, aku kesian betul dengan watak Leo dan juga Mary Ann tu hehe tapi dalam drama Cinta Tiada Ganti ini rasa biasa - biasa saja. 




Mungkin sebab aku dah tahu jalan cerita dah so dah tak suspen gitu hehe. Cuma ending drama Cinta Tiada Ganti ini happy ending buat mereka yang menyokong Ara dengan Mukhrizlah kan hehehe. 
Di episod akhir drama ini juga, aku rasa scene paling sedih sekali masa Ara / Bella beritahu Khai tentang pilihannya yang akhirnya memilih Mukhriz. Antara yang menarik di episod akhir drama ini bila penyanyi popular Khai Bahar membuat kemunculan istimewa di penghujung episod dan ada berlakon sikit dengan Atikah Suhaime yang melakonkan watak Arianna tu. Kira drama ini boleh dikatakan drama pertama lakonan Khai Bahar gitu. Selepas ini drama Cinta Tiada Ganti ini akan digantikan dengan drama 60 episod yang bertajuk Selafaz Cinta lakonan Saharul Ridzwan, Syatilla Melvin, Puteri Aishah, Aqasha, Fezrul Khan, Sharifah Sakinah dan ramai lagi. 

1 ulasan:



My Random Post