9 Nov 2018

Drama Adaptasi Novel Isteri Untuk Disewa




Isteri Untuk Disewa, Novel Isteri Untuk Disewa, Drama Isteri Untuk Disewa, Drama Adaptasi Novel, Drama Melayu, Slot MegaDrama, Astro Ria, 2018, Sinopsis Novel Isteri Untuk Disewa, Karya Novelis Syamnuriezmil, Watak Pelakon, Noah Ryzal, Nur Adreiana, Cast, Pelakon Drama Isteri Untuk Disewa, Fattah Amin, Tiz Zaqyah, Cover Depan Novel Isteri Untuk Disewa,

Novel Isteri Untuk Disewa karya novelis terkenal Syamnuriezmil telah diadaptasikan menjadi drama bersiri Isteri Untuk Disewa dan akan disiarkan di slot MegaDrama Astro Ria, setiap Isnin hingga Khamis, jam 10 malam, bagi menggantikan drama Cik Reen Encik Ngok Ngek. Watak Nur Adreiana akan dilakonkan oleh Tiz Zaqyah manakala watak Noah Ryzal akan dilakonkan oleh Fattah Amin. Rasanya ini kali pertama Tiz Zaqyah dan Fattah Amin bergandingan sebagai hero dan heroin dalam drama gitu. Kalau korang nak tahu macam mana jalan cerita drama nanti, bolehlah tengok sinopsis versi novel Isteri Untuk Disewa di bawah ye, selamat membaca..

Sinopsis Novel Isteri Untuk Disewa




Anda mempunyai masalah dalam perhubungan?

Anda perlu seseorang untuk menyelesaikan masalah anda?
Anda perlu seseorang memutuskan hubungan anda dengan si dia?
Atau... Anda perlu seseorang untuk menyamar menyelamatkan hubungan anda dengan si dia? 
Saya ada penyelesaiannya...
Orang untuk disewa!
Sila telefon saya, Nur Adreiana, 012-3459876.
Anytime, Anywhere... I’ll be there.

Dia bukan seorang perempuan yang menjual maruahnya tapi dia ialah Nur Adreiana, minah merah jambu. Akibat perniagaan perkhidmatan sewanya itu, tiba-tiba saja hatinya itu dituntut untuk dimiliki empat jejaka. Namun, Nur bukan lelaki yang boleh berkahwin empat.
Isteri Untuk Disewa, Novel Isteri Untuk Disewa, Drama Isteri Untuk Disewa, Drama Adaptasi Novel, Drama Melayu, Slot MegaDrama, Astro Ria, 2018, Sinopsis Novel Isteri Untuk Disewa, Karya Novelis Syamnuriezmil, Watak Pelakon, Noah Ryzal, Nur Adreiana, Cast, Pelakon Drama Isteri Untuk Disewa, Fattah Amin, Tiz Zaqyah,
“Nur pulangkan cincin ini apabila Nur bersedia untuk tidak menjadi isteri abang ya, sayang...” – Noah Ryzal, pelanggan.
“Ini cincin pilihan saya, untuk awak. Tak apa... Kalau tak suka, banyak lagi boleh pilih! Cubalah untuk terima saya, Cik Nur!” – Putera Raiyan, CEO. “Cincin ini untuk Nur, dan akan hanya jadi milik Nur. Bukan Isabella, bukan sesiapa. Titik.” – Imtiyaz Irdad, kawan baik.
“Ini cincin daripada ayah kepada ibu saya. Nanti, kalau parents awak setuju, kita kecilkan sikit.” – Suffi Naufal, Remy Ishak celup.
Antara pelanggan, CEO, kawan baik dan Remy Ishak celup, mana satu yang dapat menyewa hati Nur dengan ringgit cinta? Dalam hidup, hanya ada dua pilihan, tanpa dia, kita boleh hidup atau, tanpa dia, kita tak boleh hidup. Yang mana satu... pilihan Nur?

1 ulasan:

  1. memang tgh layan drama ni..
    aduhai..kenapa byk sgt drama yg best² ni..hehehe

    BalasPadam



My Random Post