15 Apr 2018

Sinopsis Telemovie Syahadah Terakhir (Cerekarama TV3)

Syahadah Terakhir, Telemovie, Telefilem, Telemovie Syahadah Terakhir, Cerekarama, TV3, Sinopsis Syahadah Terakhir, Cerekarama Syahadah Terakhir, Pelakon Telemovie Syahadah Terakhir, Zahiril Adzim, Nina Iskandar, Erry Putra, Harun Hashim, Zalfa Zin, JS Pictures, Ending,
Sinopsis Telefilem Syahadah Terakhir - Cerekarama TV3

Telemovie Syahadah Terakhir ini akan disiarkan di Slot Cerekarama TV3 pada 14 April 2018 ini. Antara Pelakon Telemovie Syahadah Terakhir ini adalah Zahiril Adzim, Nina Iskandar, Erry Putra, Harun Hasim, Zalfa Zin dan ramai lagi. Manakala pengarah telefilem Syahadah Terakhir ini adalah Azman Hj Yahya dan diterbitkan oleh JS Pictures Sdn Bhd. Kalau tengok dari sinopsis telemovie ini memang nampak menarik jalan ceritanya, penuh pengajaran gitu. Apa pun jom tengok sinopsis telemovie ini di bawah ye. Selamat membaca okey.



Sinopsis Telemovie Syahadah Terakhir - Cerekarama TV3

Mengisahkan tentang kehidupan sebuah keluarga kecil yang bahagia. Pak Yusuf sangat menyayangi anak-anaknya iaitu Razlan dan Rafidah. Pak Yusuf memanjakan anak-anak seperti menatang minyak yang penuh. Namun selepas pemergian isterinya yang tercinta, kehidupan anak beranak itu mula dilanda masalah. Selepas kematian isterinya, Pak Yusuf menumpang rumah anaknya secara bergilir. Oleh kerana, kerenahnya yang cerewet, ia menguji kesabaran Zaidi, suami kepada Rafidah. Pak Yusuf mula membanding - bandingkan harta Rafidah dengan Zaidi. Dia mula mengatur kehidupan Rafidah dan menyebabkan Rafidah tersepit di antara bapanya dan juga suaminya. Apa yang bakal berlaku seterusnya?

Gambar di atas credit to Instagram ninaiskandar_fc

Banner Bisnes Bakeri, Bakery, Ebook, Ilmu, Perniagaan Bakeri, Buat Kek, Biskut,

7 ulasan:

  1. tak sempat nak tengok drama ni ;*(

    BalasPadam
  2. Mantap cerita ni..salute to harun hashim..mmg mantap sgt dia berlakon dr dulu lg..

    BalasPadam
  3. Apa nama tajuk lagu ost drama ni?

    BalasPadam
  4. Siqah tak tengok telemovie ni. Tak ingat Sabtu malam ada telemovie kat TV3

    BalasPadam
  5. Already keluar kat youtube ☺

    BalasPadam



My Random Post