7 Apr 2018

Ending Drama Tak Ada Cinta Sepertimu

Drama Tak Ada Cinta Sepertimu, Drama Adaptasi Novel, Astro Ria, Sinopsis Episod Akhir Drama Tak Ada Cinta Sepertimu, Ending Drama Tak Ada Cinta Sepertimu, Episod Akhir Drama Tak Ada Cinta Sepertimu, Trending, Final Episod Drama Tak Ada Cinta Sepertimu, Episod 16, Minggu Akhir Drama Tak Ada Cinta Sepertimu, Novel Tak Ada Cinta Sepertimu, Pelakon Drama Tak Ada Cinta Sepertimu, Zahirah Macwilson, Syafiq Kyle, Fadlan Hazim, Ruhainies, Haleeda, Watak Dalam Drama Tak Ada Cinta Sepertimu, Athea, Hazran, Bella, Azam, Qayyum, Qaleef, Poster Drama, 2018,
Episod Akhir Drama Tak Ada Cinta Sepertimu

Akhirnya tamat sudah drama kegemaran ramai ini iaitu drama Tak Ada Cinta Sepertimu lakonan Syafiq Kyle dan Zahirah Macwilson. Ending drama ini memang dah dijangka dan ianya happy ending hehehe. Episod Akhir Drama Tak Ada Cinta Sepertimu trending di Twitter dan ramai yang suka dengan ending drama ini, plus ada banyak sweet moment antara Hazran dan Athea gitu. Apa pun jom tengok sinopsis episod akhir drama ini di bawah ye.



Sinopsis Episod Akhir Drama Tak Ada Cinta Sepertimu

Hazran kemalangan dan Athea datang ke hospital bersama mak dan ayah Hazran, Hazran kemudiannya hilang ingatan. Mak Hazran kemudiannya membawa Hazran pulang ke kampung dan membuatkan Athea keliru dan salah sangka. Athea menyangka mak Hazran menyalahkan dirinya yang menjadi penyebab Hazran kemalangan. Athea sedih, menangis dan meluahkan rasa hatinya pada sahabat baiknya. Tak lama kemudian adik Hazran iaitu Yus datang ke rumah Athea dan memberitahu perkara sebenarnya supaya Athea tidak salah faham. Mak Hazran tidak menyalahkan Athea sebaliknya ingin Hazran pulih dan berehat sepenuhnya di kampung. Athea meneruskan hidupnya seperti biasa dan dalam masa yang sama asyik tertanya - tanya dengan keadaan Hazran di kampung. Azam masih datang mengganggu Athea dan meminta Athea menerimanya semula, suatu hari Athea terkejut melihat mak dan ayah Hazran ada di rumahnya. Athea turut terkejut melihat Hazran dah sembuh sepenuhnya, mak Hazran turut bertindak menerangkan segalanya pada Athea supaya Athea faham dan memaafkan Hazran. 
Drama Tak Ada Cinta Sepertimu, Drama Adaptasi Novel, Astro Ria, Sinopsis Episod Akhir Drama Tak Ada Cinta Sepertimu, Ending Drama Tak Ada Cinta Sepertimu, Episod Akhir Drama Tak Ada Cinta Sepertimu, Trending, Final Episod Drama Tak Ada Cinta Sepertimu, Episod 16, Minggu Akhir Drama Tak Ada Cinta Sepertimu, Novel Tak Ada Cinta Sepertimu, Pelakon Drama Tak Ada Cinta Sepertimu, Zahirah Macwilson, Syafiq Kyle, Fadlan Hazim, Ruhainies, Haleeda, Watak Dalam Drama Tak Ada Cinta Sepertimu, Athea, Hazran, Bella, Azam, Qayyum, Qaleef, Poster Drama, 2018, Hazran Dan Athea Kahwin,
Qayyum turut memberi warning pada Hazran supaya tidak membuat ibunya menangis lagi dan memberi satu peluang pada Hazran untuk membawa ibunya keluar makan malam dan memujuknya ibunya itu. Kemudian Athea dan Hazran keluar makan malam dan tanpa membuang masa Hazran terus melamar Athea untuk menjadi isterinya. Azam kemudiannya menelefon Athea dan Hazran yang menjawab panggilan tersebut dan akhirnya Azam tahu Athea dan berbaik semula dengan Hazran dan peluangnya sudah tertutup. Tak lama kemudian Athea dan Hazran kahwin, yeay happy ending. Athea kelihatan jelita dengan baju nikahnya itu begitu juga Hazran yang handsome hehe. Apa pun drama ini memang best dan gandingan Syafiq Kyle dan Zahirah Macwilson juga serasi dan sweet.

Bagi yang nak baca sinopsis episod - episod awal drama ini, bolehlah Klik link di bawah ye..
Gambar - gambar di atas credit to Instagram Team Rehal Nuharis

1 ulasan:

  1. Hee dah lama tak melayan drama dekat tv. Rindu nak tgk tv haha :)

    BalasPadam



My Random Post