29 Apr 2018

Sinopsis Telemovie 6 Lakonan Janna Nick (Astro Citra)




6, Enam, Telemovie, Telefilem, Telemovie 6, Telefilem 6, Telemovie Enam, Sinopsis Telemovie 6, Kisah Seram, Adaptasi Berdasarkan Kisah Benar, Horror, Pelakon Telemovie 6, Janna Nick, Fikry Ibrahim, Danish Hazriq, Zain Hamid, Akmal Ahmad, Astro Citra, Mustika HD,
Sinopsis Telemovie 6 (Enam) Astro Citra

Rasanya dah dekat 2 minggu aku asyik tengok trailer dan iklan telefilem 6 (Enam) di Astro Citra, malah tayangan perdana selama setengah jam pun aku dah tengok. Bukan main kerap iklan telemovie 6 lakonan Janna Nick dan Fikry Ibrahim disiarkan di Astro, cuma baru malam ini (28 April 2018), telemovie ini betul - betul disiarkan. Telefilem 6 ini adalah berdasarkan kisah benar dan merupakan kisah seram gitu. Antara Pelakon Telemovie 6 ini adalah Janna Nick, Fikry Ibrahim, Danish Hazriq, Zain Hamid, Akmal Ahmad dan ramai lagi. Pengarah telemovie 6 ini adalah Syed Fariz dan diterbitkan oleh Anomalous@Suar Channel. Apa pun jom tengok sinopsis telefilem ini di bawah ye.




Sinopsis Telemovie 6 (Enam) Astro Citra & Mustika HD

Mengisahkan sebuah keluarga yang pergi ke Kuala Lumpur untuk bercuti dan menyewa di sebuah hotel. Pelbagai Kejadian aneh mula berlaku apabila mereka terperangkap di tingkat 6 dan tidak menjumpai jalan keluar dari situ. Apa sebenarkan misteri hotel tingkat 6 tersebut. Adakah ia menagih janji kerana atas perjanjian atau sebaliknya. Kemungkinan juga, kerana dendam. Kisah mereka bermula, apabila satu malam. Keluarga tersebut ingin keluar makan. Namun kejadian aneh berlaku. Hotel sepi tanpa ada orang lain. Pintu hotel diketul dari satu pintu ke satu pintu. Salam juga tidak berjawab. Sedang suami isteri itu sibuk mencari jalan keluar. Sedar tak sedar mereka kehilangan anak mereka. Apa yang berlaku seterusnya? Apakah mereka akan terperangkap untuk sekian lama atau mereka berjaya mencari jalan keluar. 
Tips Lulus Temuduga Kerajaan, Cara Lulus Interview Kerajaan, Ebook,

6 ulasan:

  1. ape endingnya? tgk sparuh jalan je.

    BalasPadam
  2. sama lah banyak betul iklan dia keluar dekat tv sampai dah boleh hafal iklan dia

    BalasPadam
  3. Ada sesiapa tahu tak kisah sebenar cerita ni....

    BalasPadam
  4. If it's really was based on true story than this guy play by Fikry might the dumbest guy ever!

    BalasPadam



My Random Post