5 Dis 2020

Telefilem Matilah Nak Pontianak Lakonan Shiha Zikir, Usop, Azzam Sham dan Qody Rany (Astro Citra)



Telefilem Matilah Nak Pontianak, Telemovie Matilah Nak Pontianak, Poster Telefilem Matilah Nak Pontianak, Info, Sinopsis Telefilem Matilah Nak Pontianak, Pelakon - Pelakon Telefilem Matilah Nak Pontianak, Shiha Zikir, Usop, Azzam Sham, Qody Rany,


Telefilem Matilah Nak Pontianak akan disiarkan pada 5 Disember 2020, Sabtu ini, jam 9 malam di Astro Citra. Usop, Azzam Sham dan Qody Rany yang merupakan finalis Big Stage 2020 turut berlakon dalam telefilem Matilah Nak Pontianak ini. Antara pelakon telefilem Matilah Nak Pontianak ini adalah Shiha Zikir, Usop, Azzam Sham, Qody Rany, Coki, Arie Zaharie, Bohari Ibrahim dan ramai lagi. Selain itu Telemovie Matilah Nak Pontianak ini diarahkan oleh Azhari Zain dan diterbitkan oleh Arie Zaharie Production Sdn Bhd. Apa pun nampak menarik kan telefilem yang bergenre seram komedi ini. Jadi jom tengok sinopsis ringkas telefilem ini di bawah ye..




Sinopsis Telefilem Matilah Nak Pontianak Lakonan Shiha Zikir, Usop, Azzam Sham dan Qody Rany (Astro Citra)

Mengisahkan Tiga orang jejaka telah berjumpa dan ingin mencari bomoh terkenal untuk mengubati penyakit aneh mereka seperti tertidur bila-bila masa, lelaki lembut dan panas baran. Dengan kaedah pengubatan yang aneh dan perkenalan mereka dengan Matila telah merungkai sebuah rahsia yang perlu diungkai. Apa yang berlaku seterusnya?..

Jom Baca Ini Juga ðŸ‘‰ðŸ‘‰ Drama Gerak Khas The Finale Kini Di TV3 Bukan Lagi Di RTM

2 ulasan:



My Random Post