18 Jan 2020

Telefilem Telunjuk Iblis Lakonan Kamal Adli dan Tiz Zaqyah




Telefilem Telunjuk Iblis, Telemovie Telunjuk Iblis, Sinopsis Telefilem Telunjuk Iblis, Trailer Telefilem Telunjuk Iblis, Senarai Pelakon Telefilem Telunjuk Iblis, Kamal Adli, Tiz Zaqyah, Fikhree Bakar, Zaki Azeman, Asyiqin Zaed, Naza Manas, Shah Kimin, Halmey Hamdah, Razman Mahayuddin, Poster Telefilem Telunjuk Iblis,

Telefilem Telunjuk Iblis ini akan disiarkan di Astro Citra pada 18 Januari 2020, jam 9 malam. Antara pelakon telefilem Telunjuk Iblis ini adalah Kamal Adli, Tiz Zaqyah, Fikhree Bakar, Zaki Azeman, Asyiqin Zaed, Naza Manas, Shah Kimin, Halmey Hamdah, Razman Mahayuddin dan ramai lagi. Selain itu telemovie Telunjuk Iblis ini diarahkan oleh Osman Ali dan diterbitkan oleh Nuansa Sdn Bhd & Odissi Creative Sdn Bhd. Tiz Zaqyah dan Kamal Adli dah pernah bergandingan dalam filem Kolestrol vs Cinta. Kali ini diorang bergandingan semula dalam telefilem seram gitu. Apa pun nampak menarik kan telefilem Telunjuk Iblis ini kan, so jom tengok sinopsis ringkas telefilem ini di bawah ye..




Sinopsis Telefilem Telunjuk Iblis Lakonan Kamal Adli dan Tiz Zaqyah (Astro Citra)

Mengisahkan seorang perempuan cantik bernama Mastura (Tiz Zaqyah) yang melarikan diri setelah dikejar oleh penduduk kampung kerana Mastura merupakan pengamal ilmu hitam. Mastura kemudiannya ke kampung Kemboja untuk memulakan hidup baru. Di situ dia hampir dirogol oleh Musa (Zaki Azeman) and the geng tapi nasib baik Abadi (Kamal Adli) datang dan menyelamatkannya. Abadi juga menyuruh Mastura tinggal di rumahnya buat sementara waktu kerana Mastura tiada tempat tinggal. Manakala Abadi akan tinggal di sebuah pondok yang dekat dengan tempat dia bekerja. Sekali - sekala Abadi akan datang ke rumah untuk memberi Mastura barang - barang dapur. Lama - kelamaan Abadi dan Mastura saling jatuh cinta namun Abadi ketika itu sudah bertunang dengan Indah anak pada ketua kampung. Mastura berjaya memujuk Abadi untuk memutuskan pertunangannya dengan Indah. Tak lama kemudian kejadian pelik mula berlaku di kampung tersebut bila kawan - kawan Musa mati dibunuh satu - persatu. Apa yang berlaku seterusnya?

Trailer Telefilem Telunjuk Iblis

Jom Baca Ini juga ➔ Episod Akhir Drama Adellea Sofea

1 ulasan:



My Random Post