19 Jan 2020

Telefilem Misteri Bilik Bawah Lakonan Nad Zainal dan Zahiril Adzim (TV3)




Telefilem Misteri Bilik Bawah, Telemovie Misteri Bilik Bawah, Astro Seram, Kisah Seram, Slot Cerekarama, TV3, Sinopsis Telefilem Misteri Bilik Bawah, Cerekarama Misteri Bilik Bawah, Senarai Pelakon Telefilem Misteri Bilik Bawah, Nad Zainal, Zahiril Adzim, Dynas Mokhtar, Roy Azman, Nadia Mustafa,

Telefilem Misteri Bilik Bawah akan disiarkan di slot Cerekarama TV3 pada 18 Januari 2020, jam 10 malam. Antara pelakon telefilem Misteri Bilik Bawah ini adalah Nad Zainal, Zahiril Adzim, Dynas Mokhtar, Roy Azman, Nadia Mustafa dan ramai lagi. Selain itu telemovie Misteri Bilik Bawah ini diarahkan oleh Khairul Anuar Mat Noor dan diterbitkan oleh ZK Creative Productios Sdn Bhd. Nampak menarik telefilem ini kan, plus para pelakonnya juga best - best belaka. Apa pun jom tengok sinopsis ringkas telefilem ini di bawah ye.




Sinopsis Telefilem Misteri Bilik Bawah 
Lakonan Nad Zainal dan Zahiril Adzim - Cerekarama TV3

Akibat selalu mendapat mimpi yang pelik dan gangguan mistik yang berterusan, Zalika mengesyaki bilik bawah yang dilarang daripada membukanya oleh ayah mentuanya itu mempunyai kaitan apa yang dia alami.


~ Blog Dari Hati Miss Mulan ~

1 ulasan:



My Random Post