24 Mei 2019

Resepi Daging Blackpepper




  Daging Blackpepper, Resepi Daging Blackpepper, Recipe, Masakan, Menu, Makanan, Menu Berbuka Puasa, Menu Bersahur, Masakan Di Hari Raya,
Resepi Daging Blackpepper

Okey hari ini aku nak share Resepi Daging Blackpepper pula, korang boleh besarkan gambar di atas ni, kalau nak tengok tulisan dengan lebih jelas. Menu Daging Blackpepper ni memang sedap dan antara menu favorite aku gitu. Daging Blackpepper ni juga sesuai dimasak untuk berbuka puasa nanti, untuk sahur pun okey juga, makin berselera nak bersahur kalau ada menu macam ni hahaha. Apa pun selamat mencuba ye..



2 ulasan:

  1. Saya mmg suka makan resepi berasaskan daging...apa2 resepi pun ok

    BalasPadam
  2. peeee kegemaran orang rumah saya ini...tq info nya

    salam kenalan dari blog oohsenyum.com

    nak tanya ini, sudi ke tukar link dengan blog oohsenyum? (bloglist) tingkatkan lagi views blog ini insy Allah. Kalau sudi beritahu ye di comment www.oohsenyum.com saya tunggu.terima kasih

    BalasPadam



My Random Post