26 Okt 2021

Episod Akhir dan Ending Drama The Hotel Lakonan Mira Filzah



Episod Akhir Drama The Hotel, Ending Drama The Hotel Astro Ria, The Hotel Cast, Mira Filzah, Sean Lee, MK K-Clique

Drama The Hotel akhirnya akan melabuhkan tirainya pada 26/10/2021 ini, apa yang akan jadi pada nasib Raisa, Sean, Umairah dan Umar tu ya. Aku suka tengok drama ini, sebab jalan ceritanya menarik dan unik, malah para pelakonnya juga best - best belaka. Aku tertanya gak macam mana ending drama The Hotel ini kan. Apa pun nanti aku akan update sinopsis episod akhir drama ini nanti ye..Jadi jom tengok sinopsis ringkas episod 23 dan episod 24 drama The Hotel di bawah ini terlebih dahulu okey..

Sinopsis Episod 23 Drama The Hotel Slot MegaDrama Astro Ria

Penyiasat persendirian mula mengesyaki Umar dan Sean. Disebabkan pensyarah Raisa dan Umaira dijumpai mati lemas, Sean dan Raisa mula bertengkar bila Sean menuduh Raisa yang buat.




Sinopsis Episod 24 Drama The Hotel Slot MegaDrama Astro Ria (Episod Akhir)

Umaira terkejut bila dia terima video dari Raisa yang membuktikan yang Raisa masih hidup. Tengku Adam cuba untuk menembak Raisa bila dia mendapat tahu yang Raisa adalah pembunuh adiknya dan Maya.

2 ulasan:

  1. Lama jugak tak tengok Mira Filzah ni berlakon. Ke Aien yang tak tengok TV. Haga

    BalasPadam
  2. Salam perkenalan, saya blogger baru dan nama saya Hanif
    Saya ingin bertukar link dengan rakan-rakan blogger semua
    Sertai segmen saya "Jom Tukar Bloglist"
    https://shopppermaniac.blogspot.com/2021/10/jom-tukar-bloglist-shoppermaniac.html
    JOM TUKAR BLOGLIST
    Blog saya ialah berkisar tips memasukkan bisnis online dan link kedai Shopee ke website

    BalasPadam



My Random Post