22 Feb 2021

Drama Slot Samarinda Aku Yang Kau Gelar Isteri TV3 Full Episode



Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri, Info - Info Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri, Sinopsis Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri, Poster Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri, Pelakon - Pelakon Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri,

Selepas drama Takdir Yang Tertulis lakonan Nad Zainal, Nazim Othman dan Elvina melabuhkan tirainya, kini tibalah giliran drama Aku Yang Kau Gelar Isteri untuk menemui penonton di slot Samarinda TV3, setiap Isnin hingga Khamis, jam 10 malam. Drama ini sudah bersiaran di TV3 sejak 17 Februari yang lalu. Antara pelakon drama Aku Yang Kau Gelar Isteri ini adalah Adi Putra, Sharifah Sakinah, Nadia Brian, Atiq Azman, Lana Nodin, Baby Azreen, Zaki Azeman, Ummar Dzariff, Laura Olivia, Aznah Hamid, Rosli Rahman Adam, Kuza, Jasper Supayah, Baby Azreen dan ramai lagi. Selain itu Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri ini mempunyai 15 episod dan diarahkan oleh Shuhaimi Lua serta diterbitkan oleh Tanah Beris Film Production. Menarik juga sebab ianya lain drama ini sebab ianya lain daripada yang lain dan memfokuskan tentang dendam dan juga ilmu hitam. Apa pun jom tengok sinopsis dan senarai pelakon drama Aku Yang Kau Gelar Isteri serta watak - watak mereka di bawah ini okey

Adi Putra sebagai Ezlan
Sharifah Sakinah sebagai Laila
Nadia Brian sebagai Raihani
Atiq Azman sebagai Pian
Lana Nodin sebagai Embun
Zaki Azeman sebagai Naim
Ummar Dzariff sebagai Rais
Laura Olivia sebagai Ain
Aznah Hamid sebagai Mak Lang
Rosli Rahman Adam sebagai Pak Salleh
Kuza sebagai Mak Su
Jasper Supayah sebagai Rose
Baby Azreen sebagai Maryam




Sinopsis Penuh D
Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Lakonan Adi Putra, Nadia Brian dan Sharifah Sakinah (TV3)

Mengisahkan Laila (Sharifah Sakinah) yang menyintai Eizlan (Adi Putra) dalam diam. Laila tidak secantik gadis lain dan ramai yang mengejeknya, hanya Eizlan saja yang melayan Laila dengan baik. Akan tetapi Eizlan menyintai Raihani (Nadia Brian). Raihani seorang gadis cantik yang baik dan merupakan anak yatim piatu. Lalu Eizlan menikahi Raihani walaupun ditentang ibunya. Laila patah hati dan membenci Eizlan dan Raihani, tak lama kemudian Laila bertemu semula dengan Embun (Lana Nordin) yang merupakan ibu saudaranya. Pada mulanya kehidupan Raihani dan Eizlan bahagia dan saling menyayangi. Akan tetapi kemunculan Laila ke kampung membuatkan kebahagiaan mereka goyah. Laila kini semakin cantik, dia mengikut jejak langkah Embun yang mengamalkan ilmu hitam. Kehadiran Laila membawa seribu mistik dan dendam lama yang terpendam. Apa yang berlaku seterusnya? Berakhirkah kesengsaraan Raihani dan Eizlan ataupun mungkin mahligai cinta mereka berakhir dengan penceraian?
Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri, Info - Info Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri, Sinopsis Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri, Poster Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri, Pelakon - Pelakon Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri,
Lagu Tema / OST Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri
👄 Purnama nyanyian Naim Daniel

Tonton Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 1 Hingga Episod 15 (Akhir)

-  Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 3
Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 4
Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 5
- Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 6
Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 7
Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 8
Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 9
Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 10
Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 11
Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 12
Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 13
Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 14
- Episod Akhir Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri (Episod 15)


1 ulasan:



My Random Post