1 Sep 2019

Cerekarama Kenduri Hari Merdeka (TV3)




Kenduri Hari Merdeka, Telemovie, Telefilem, Telemovie Kenduri Hari Merdeka, Telefilem Kenduri Hari Merdeka, Sinopsis Telefilem Kenduri Hari Merdeka, Biodata Penuh Azar Azmi, Telefilem Kenduri Hari Merdeka Lakonan Asraf Muslim dan Azar Azmi, Slot Cerekarama, TV3, Senarai Pelakon Telefilem Kenduri Hari Merdeka, Idris Mat Diah, Ashraf Muslim, Azar Azmi, Adam Shahz, Chiwan Chilok, Lia Natalia, Raja Hakim,
Telefilem Kenduri Hari Merdeka - Slot Cerekarama TV3

Telefilem Kenduri Hari Merdeka akan disiarkan di slot Cerekarama TV3 pada 31 Ogos 2019 ini, jam 9.30 malam. Antara pelakon telefilem Kenduri Hari Merdeka ini adalah Idris Mat Diah, Ashraf Muslim, Azar Azmi, Adam Shahz, Chiwan Chilok, Lia Natalia, Raja Hakim dan ramai lagi. Nampak menarik telemovie Kenduri Hari Merdeka ini kan, selain itu telemovie ini diarahkan oleh Al Jafree Yusop dan diterbitkan oleh Primeworks Studios. Apa pun jom tengok sinopsis ringkas telemovie ini di bawah okey.




Sinopsis Telefilem Kenduri Hari Merdeka Lakonan Ashraf Muslim dan Azar Azmi

Anak sulung ketua kampung Pak Akob, Hana akan berkahwin. Kebetulan tarikh jatuh pada Hari Kebangsaan nanti. Pak Akob dan anak keduanya, Adriana lebih berjiwa patriotik. Namun Hana memilih tema Alam Laut untuk majlisnya. Adriana mencadangkan untuk menggabungkan dua tema tersebut untuk majlis perkahwinan Hana. Dengan bantuan Amar, Lukman dan Zainol mereka bekerjasama untuk memeriahkan majlis itu. Dalam masa yang sama mereka bertiga ingin menambat hati Adriana. Namun tidak semudah yang disangka. Pelbagai cabaran terpaksa dilalui oleh mereka. Apa yang berlaku seterusnya.

Jom Baca ini juga ➔ Biodata Terkini Azar Azmi

(Blog Dari Hati Miss Mulan)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan



My Random Post