18 Okt 2018

Biodata Terkini Mimi Lana




Mimi Lana, Pelakon, Model, Pelakon Mimi Lana, Artis Malaysia, Biodata Mimi Lana, Profil Mimi Lana, 2018, Senarai Drama Lakonan Mimi Lana, Telefilem Lakonan Mimi Lana, Bekas Peserta Dewi Remaja 2014/2015,
Profil / Biodata Pelakon Malaysia - Mimi Lana

Hari ini aku nak share serba sedikit tentang profil dan biodata pelakon cantik manis Mimi Lana ini. Rasanya pertama kali aku tengok Mimi Lana ni berlakon adalah menerusi drama Ku Tinggalkan Cinta Di Okinawa dan drama terbaru Mimi Lana setakat ini adalah drama Masih Ada Rindu yang kini tengah hangat bersiaran di slot Akasia TV3. Rupa - rupanya Mimi Lana ini juga adalah salah seorang peserta Dewi Remaja 2014 / 2015 seangkatan dengan Raysha Rizrose, Mawar Rashid, Syamim Farid dan Puteri Aishah. Kerjaya lakonan Mimi Lana telah bermula sejak tahun 2013 ketika dirinya berlakon dalam drama Kisah Cinta dan Cinta Jannah. Namun nama Mimi Lana makin dikenali ramai selepas dia berlakon watak utama dalam drama Sein dan Luna yang disiarkan di TV3 pada tahun 2016. Apa pun jom tengok Biodata Mimi Lana ini di bawah ye..




Biodata Penuh Mimi Lana

Nama Penuh: Mimi Rozaiana binti Zainal Abidin
Nama Komersil: Mimi Lana
Umur: 23 Tahun
Tarikh Lahir: 21 November 1995
Asal: Taiping, Perak
Kerjaya: Pelakon dan Model
Mimi Lana, Pelakon, Model, Pelakon Mimi Lana, Artis Malaysia, Biodata Mimi Lana, Profil Mimi Lana, 2018, Senarai Drama Lakonan Mimi Lana, Telefilem Lakonan Mimi Lana, Bekas Peserta Dewi Remaja 2014/2015, Biodata Penuh Mimi Lana,
Senarai Drama Lakonan Mimi Lana: Masih Ada Rindu, Hati Yang Tersakiti, Chandelier, Black, Bukan Cinta Aku, Cari Aku Di Syurga, Mawar Murni, Cinta Koko Coklat, Halalkan Hati Yang Kucuri, Ana Kleopatrena, Cinta Samar, Sein dan Luna, Airmata Xinjiang, Sekali Aku Jatuh Cinta, Ku Tinggalkan Cinta Di Okinawa, Papa Chef, Cinta Jannah, Kisah Cinta..
Telefilem / Telemovie: Racun Suami Jahanam, 7 Netizen, Dulang Boy, Viral Alam Maya, The Hantus, Maya Mila, Terlakur Cinta Suci, Wish List Raya, Gadis Kosmos, Menantu Second Class, Dodol Untuk Menantu, Hanya NamaMu, Cinta Viral.
Filem Lakonan Mimi Lana: Pusaka

7 ulasan:

  1. cantik dia ni..suka tgk muka dia..cam mix pun ade..

    BalasPadam
  2. sebaya dengan airah hahahah tapi dia lawa nyaaaa suka tengok

    BalasPadam
  3. CANTIK BOLEH KAHWIN DENGAN SAYA

    BalasPadam
  4. Cantik n berbakat cuma bg berisi sikit ja👍❤

    BalasPadam
  5. Lawa .. berbakat.. kerjaya yang bagus.. teruskan wahai si cantik manis

    BalasPadam
  6. ramai yg cakap anak sulung saya mcm mimi lana 🤣

    BalasPadam



My Random Post