24 Apr 2017

Running Man 2017 Live In Malaysia

Running Man 2017 Live In Malaysia, Ji Seok Jin, Kim Jong Kook, Song Ji Hyo, Lee Kwang Soo, HaHa, Variety Show, Game, Singing, dancing,
Running Man 2017 Live In Malaysia 

Pada 22 April 2017 yang lalu telah berlangsungnya (Konsert) Running Man 2017 Live In Malaysia, 5 Bintang Running Man iaitu Ji Seok Jin, Kim Jong Kook, Song Ji Hyo, Lee Kwang Soo dan HaHa telah datang ke Malaysia untuk mengadakan pertemuan dengan peminat dan juga konsert Running Man 2017 Live In Malaysia. Kesemua mereka telah datang ke Malaysia pada 21 April dan pada 23 April mereka pulang semula ke Korea. Aku memang tak pergilah kan sebab aku duduk jauh dan tiket pun boleh tahan mahal tau hehe. Walaubagaimanapun kehadiran bintang Running Man di Malaysia memang trending di Twitter, bagi yang tak dapat pergi, memang tengok twitter sajalah dan lihat update dari fans lain yang pergi menonton RM (Running Man) live ini. Memang ramai juga yang pergi menonton RM Live ini, kelihatan bintang Running Man membuat persembahan mereka masing - masing, ada yang menyanyi lagu kesukaan mereka, ada juga yang menari, tak silap aku Kim Jong Kook ada menyanyikan lagu Justin Bieber. Bagi peminat yang bertuah, kemungkinan besar dapat bergambar dengan ahli Running Man yang lain.

Rasanya, kebanyakan Bintang Running Man telah datang ke Malaysia lebih dari 2 kali, ada yang datang untuk buat fan meeting, ada juga yang datang untuk buat Konsert seperti Kim Jong Kook, ada juga yang datang Malaysia untuk fan meeting Running Man dan ada juga yang datang ke Malaysia sebagai duta produk tertentu sekaligus merasmikan majlis dan sebagainya. Cuma Yoo Jae Suk saja yang jarang join ahli RM yang lain untuk fan meeting, ini mungkin kerana komitmennya yang terlalu banyak di Korea, maklumlah Yoo Jae Suk merupakan hos / pengacara yang sangat terkenal di South Korea itu. Yoo Jae Suk terlibat dalam banyak program di Korea itu, setiap channel ada muka dia hehehe, jadi memang tak sempatlah dia nak join program - program yang melibatkan ahli RM di luar negara. Dalam ramai - ramai ahli Running Man yang datang ke Malaysia itu, aku rasa Lee Kwang Soo yang paling kerap datang ke Malaysia untuk pelbagai acara. Lagi pun memang ramai peminat Kwang Soo di Malaysia ini kan, jadi memang selalulah kena datang Malaysia lagi. Apa pun selepas kontroversi Running Man yang mengejutkan semua pada penghujung 2016, menjadi reda dan semuanya bertambah baik, aku memang rasa gembiralah bila Running Man tidak jadi dibatalkan dan sehingga kini Running Man terus disiarkan seperti biasa dengan kehadiran 2 ahli tetap yang baru iaitu Jung Soo Min dan Se Chan.

Setakat ini, aku lihat kedua - dua ahli baru nampak okey dan mesra sesama mereka, cuma nampak konsep Running Man yang baru ini agak sedikit bosan, walaubagaimanapun masih kelakar dan boleh diterima lagi. Berbalik pada Running Man 2017 Live In Malaysia ini, aku ada tertengok satu video yang mana ahli Running Man terutamanya Song Ji Hyo dan HaHa ditemubual oleh hos / penterjemah mengenai isu Kang Gary kahwin senyap - senyap tu. Bila Song Ji Hyo ditanyakan tentang isu kahwin Gary itu, semua member RM yang lain dah ketawa hehe dan cara Song Ji Hyo dan HaHa menjawab soalan tentang Gary itu nampak macam kelakar juga, tapi aku tak berapa faham apa yang mereka berdua cakap sebab tiada English Subtitle dalam video tersebut. Sayangnya tiada subtitle kan, aku teringin betul nak faham apa yang mereka berdua jawab tentang kes Gary kahwin tu. Aku juga teringin nak tengok Gary jadi guest lagi dalam Running Man itu dan aku harap juga yang pihak produksi Running Man akan memilih Malaysia sebagai lokasi shooting episod Running Man yang akan datang.

1 ulasan:

  1. SESI TERJAH BLOG RAKAN BLOGGER

    AMboi peminat RM suka laaa kann RM shooting dkt malaysia

    Jom ke Blog Uyul Rosli >>> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    BalasPadam



My Random Post