11 Sep 2014

5 Lelaki Yang Menarik Perhatian Anda

Ciri - Ciri Lelaki Idaman, Jenis Lelaki Yang Perempuan Suka, 5 Lelaki Yang Menarik Perhatian Aku, Lelaki Penyayang dan Penyabar, Lelaki Tidak Merokok, Beriman, Kemas, Soal Lelaki, Jodoh, Cinta,


5 Lelaki Yang Menarik Perhatian Miss Mulan

- Lelaki yang penyayang dan penyabar, susah nak cari lelaki jenis penyabar ini di zaman sekarang. Ada tu memang ada tapi biasalah susah nak jumpa kan, yang jenis panas baran dan ego memang ramai. Kalau lelaki itu jenis yang sukakan kucing lagilah bagus, baru betul penyayang, betul tak?. Lelaki yang memelihara kucing memang senang disukai oleh wanita.

-Lelaki Yang Tidak Merokok, Aku memang kurang gemar dengan lelaki - lelaki yang merokok ini, dah tahu rokok itu membahayakan kesihatan tapi masih nak hisap juga. Tambah - tambah aku ada Asthma, memang aku tak boleh dekat dengan orang yang merokok ni. Zaman sekarang ni memang ramai lelaki merokok, tak tahulah apa puncanya kaum lelaki mula merokok, adakah sebab tekanan, sebab ikut kawan - kawan, atau sebab nak mencuba sesuatu yang baru. Plus harga rokok juga semakin mahal, tapi masih ada lelaki yang tak kisah soal harga rokok ini, mahal atau murah, mereka tetap akan beli, membazir betul. Dekat universiti dulu, aku dah tengok ramai lelaki merokok, pernah dulu, ketika aku baru masuk universiti, di tahun pertama, aku tersuka pada seorang abang senior ini yang merupakan ketua pembantu mahasiswa. Aku suka tengok personaliti dia yang friendly, peramah dan kelakar itu. Akhirnya aku terdengar perbualan kakak senior yang mengatakan abang tersebut merokok, jadi lepas itu, perasaan suka pada abang senior itu mula berkurang dan aku tersuka pula dekat abang senior yang lain yang lebih comel hehe.

-Lelaki yang tidak kedekut, maknanya lelaki yang tidak terlampau kedekut atau tangkai jering. Nak berjimat pun biarlah berpada-pada, yang penting biar semuanya serba sederhana. Rasanya semua wanita akan stress dengan personaliti lelaki yang kedekut ini.

-Lelaki Yang kemas, maksud aku kemas seadanya dari segi pemakaian dan penjagaan muka bukannya serabai. Contohnya misai, jambang tidak bercukur, aku suka tengok lelaki yang kemas atau dalam erti kata lain, wajahnya bersih dari segala misai, jambang dan sebagainya.

-Ini yang paling penting sekali, iaitu Lelaki yang Beriman, kalau dia beriman insyaallah dia boleh bimbing org - orang disekelilingnya juga.

1 ulasan:

  1. Yng no.2 tu sama la.. Tp bila nk elak, tu yng kita dpt.. T____T
    Pasrah..

    BalasPadam

My Random Post