26 Okt 2019

Telefilem Gunting Bhavana - Cerekarama TV3




Gunting Bhavana, Telefilem, Telemovie, Telefilem Gunting Bhavana, Telemovie Gunting Bhavana, Sinopsis Telefilem Gunting Bhavana, Cerekarama Gunting Bhavana, Senarai Pelakon Telefilem Gunting Bhavana, Sai Kogila, Liza Abdullah, C.Kumaresan, Bell Ngasri, Telefilem Khas Sempena Deepavali, Cerekarama TV3 2019,
Cerekarama Gunting Bhavana TV3

Telefilem Gunting Bhavana akan disiarkan pada 26 Oktober 2019 di slot Cerekarama TV3, jam 9.30 malam. Telemovie Gunting Bhavana ini disiarkan khas sempena Deepavali. Antara pelakon telefilem Gunting Bhavana ini adalah Sai Kogila, Liza Abdullah, C.Kumaresan, Bell Ngasri dan ramai lagi. Selain itu telefilem ini diarahkan oleh  Nazir Jamaluddin dan diterbitkan oleh Primeworks Studios. Nampak menarik kan telefilem ini, apa pun jom tengok sinopsis ringkas telefilem ini di bawah ye..




Sinopsis Telefilem Gunting Bhavana

Gunting turun temurun Bhavana telah hilang! Kesemua anak menantunya berada di rumah. Disebabkan itu, Bhavana menuduh mereka, menyebabkan mereka merajuk dan kembali pulang ke Kuala Lumpur. Apa yang berlaku seterusnya? dapatkah gunting Bhavana dijumpai semula?. Macam mana pula Bhavana dan Zubaidah boleh hilang?


~ Blog Dari Hati Miss Mulan ~

2 ulasan:



My Random Post