27 Okt 2019

Telefilem Dah Mati Pun Cantik Lakonan Faizal Hussein dan Lisa Surihani




Dah Mati Pun Cantik, Telefilem, Telemovie, Telefilem Dah Mati Pun Cantik, Telemovie Dah Mati Pun Cantik, Sinopsis Telefilem Dah Mati Pun Cantik, Astro Citra, Poster Telefilem Dah Mati Pun Cantik, Lisa Surihani New Telemovie, Senarai Pelakon Telefilem Dah Mati Pun Cantik, Faizal Hussein, Lisa Surihani, Natasha Elyzza, Lash Mokhtar, Anna Melissa, Oza,
Telefilem Dah Mati Pun Cantik ini akan disiarkan di slot Citra Exclusive Astro Citra pada 26 Oktober 2019 ini. Antara pelakon Telefilem Dah Mati Pun Cantik ini adalah Faizal Hussein, Lisa Surihani, Natasha Elyzza, Lash Mokhtar, Anna Melissa, Oza dan ramai lagi. Selain itu telefilem yang bergenre seram ini diarahkan oleh Wan Hasliza Wan Zainuddin dan diterbitkan oleh Kl Motion Picture. Nampak menarik kan telefilem ini, para pelakonnya pun best, ada Lisa Surihani dan Faizal Hussein gitu. Apa pun jom tengok sinopsis ringkas telefilem ini di bawah ye..




Sinopsis 
Telefilem Dah Mati Pun Cantik Lakonan Faizal Hussein dan Lisa Surihani

Mengisahkan Dr Dina & Dr Malik yang bertugas di bilik mayat, Dr Dina masih baru manakala Dr Malik sudah lama bertugas disitu dan berpengalaman. Mereka berdua sering bergaduh kerana berbeza pendapat. Suatu hari mereka menerima satu mayat yang sangat cantik. Dalam proses bedah siasat yang sedang dilakukan satu-persatu susuk emas mayat itu dijumpai Dr Dina. Dr Dina dan Dr Malik kembali bergaduh apabila mereka berbeza pendapat mengenai susuk berkenaan. Setelah susuk itu dicabut bermulalah gangguan untuk mereka berdua! roh pemilik susuk itu mahukan semua susuk di badannya di keluarkan supaya dia dapat mati dengan tenang. Namun hantu di susuk berkenaan tidak mahu susuk berkenaan dikeluarkan, apa yang berlaku seterusnya?..


~ Blog Dari Hati Miss Mulan ~

5 ulasan:



My Random Post