13 Jun 2018

Episod 17 Drama Nur Lakonan Syafiq Kyle & Amyra Rosli

Nur, Drama Nur, Slot Samarinda, TV3, Sinopsis Drama Nur, Episod 17, Sinopsis Drama Nur Episod 17, Pelakon Drama Nur, Syafiq Kyle, Amyra Rosli, Riena Diana, Datuk Jalaludin Hassan, Fatimah Abu Bakar, Noorkhiriah, Azhan Rani, Raja Muhd Atiqullah, 2018,
Sinopsis Episod 17 Drama Nur Lakonan Syafiq Kyle & Amyra Rosli

Diam tak diam dah nak habis dah drama Nur yang disiarkan di slot Samarinda TV3 ini, Drama Nur ini hanya mempunyai 19 episod sahaja okey. Antara pelakon - pelakon drama Nur ini adalah Syafiq Kyle, Amyra Rosli, Riena Diana, Datuk Jalaludin Hassan, Fatimah Abu Bakar, Noorkhiriah, Azhan Rani, Raja Muhd Atiqullah dan ramai lagi. So dalam entry ini aku nak share sinopsis drama Nur untuk episod 17, untuk episod - episod yang sebelum ini, korang boleh baca dekat ➔ SiNi.. atau pun klik je label yang ada nama drama ini atau pun search je di kotak search yang ada di sidebar blog ini okey.



Sinopsis Episod 17 Drama Nur Lakonan Syafiq Kyle & Amyra Rosli

Haji Mukhsin, Adam dan Amirul ke lorong tersebut kemudian membuat video dan menerangkan perkara sebenar kepada umum. Marzuki berasa amat marah dengan video yang dibuat oleh Adam kerana dia tidak dapat mengugut Adam lagi untuk meminta wang seperti yang dijanjikan sebelum ini. Marzuki kemudian secara senyap - senyap menjual rumah ibu Nur dan hal tersebut tidak diketahui oleh ibu Nur. Tak lama kemudian Marzuki menghalau ibu Nur keluar dari rumah tersebut dan ibu Nur terpaksa hidup merempat. Nur kemudian disahkan mengandung, Adam dan haji Mukhsin berasa sangat gembira dengan berita tersebut, namun perasaan mak Adam bercampur baur dengan berita tersebut. Adam kini telah bekerja di Darul Mukhsin, dia mendapati ada banyak perkara yang pelik dan mengelirukan berlaku di Darul Mukhsin itu terutamanya tentang duit dan akaun Darul Mukhsin itu. Syed Hamadi juga sempat bergaduh besar dengan Adam kerana dia berasa stress yang Adam tiba - tiba campur tangan dalam hal pengurusan. 



Manakala ceti haram / along pula gigih mencari Syed Hamadi untuk menuntut hutang, mereka juga sempat mengugut isteri Syed Hamadi iaitu Aishah. 
Akibat takut dibunuh oleh Along tersebut, Syed Hamadi terpaksa berterus terang dan meminta bantuan isterinya Aishah untuk melangsaikan segala hutangnya itu. Aishah berasa sangat marah dan tertekan dengan perangai suaminya itu. Aishah kemudiannya pergi ke rumah keluarga Qhadeeja untuk meminta bantuan. Manakala Adam pula menceritakan segalanya yang berlaku di Darul Mukhsin pada ayahnya dan Haji Mukhsin kemudiannya menelefon Syed Hamadi dan menyuruhnya untuk datang ke rumah untuk berbincang. Apa yang bakal berlaku seterusnya?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan



My Random Post