11 Okt 2022

Episod Akhir dan Ending Drama Aku Tanpa Cintamu (TV3)



Finale Drama Aku Tanpa Cintamu TV3, Episod 15 Drama Aku Tanpa Cintamu, Ending Drama Aku Tanpa Cintamu TV3, Episod Akhir Drama Aku Tanpa Cintamu Slot Samarinda TV3, Drama Aku Tanpa Cintamu, Drama Aku Tanpa Cintamu Slot Samarinda TV3, Drama Slot Samarinda TV3, Info dan Sinopsis Drama Aku Tanpa Cintamu, Drama Aku Tanpa Cintamu Full Episode, Drama Aku Tanpa Cintamu Episod 1 Hingga 15, Drama Aku Tanpa Cintamu Cast, Pelakon - Pelakon Drama Aku Tanpa Cintamu, Zamarul Hisham, Bella Astillah, Jihaa Sham, Malek Mccrone, Mas Anizan, Dato' Sri Eizlan Yusof, Zarynn Min, Khaty Azian, Julia Farhana,

Diam tak diam dah sampai episod 15 drama Aku Tanpa Cintamu ni yang merupakan episod terakhir drama ini. Drama ini memang memberi impak juga sebab ramai penonton yang rasa marah, benci dan geram pada watak Adam lakonan Zamarul Hisham. Watak Nuha lakonan Bella Astillah pada awalnya agak annoying juga sebab degil nak kahwin walaupun masih muda, last - last dapat suami dan mak mertua yang ntah apa - apa. Tapi tulaa kesian juga dekat Nuha ni, kuat gak semangat dia sebab bertahan lama juga dalam perkahwinan toksik tu. Walaupun pada peringkat awal dia dah lari daripada rumah tapi lepas suaminya Adam pujuk, terus cair dan balik semula ke pangkuan Adam. 




Kemudian menyesal lagi sebab Adam tetap tak berubah, cuma kali kedua Nuha lari daripada rumah ni nampak dia betul - betul nekad nak berpisah dengan Adam, walaupun pada ketika itu Nuha tengah mengandung. Aku rasa tak lama lagi si Lydia tu pun akan lari juga dari Adam sebab tengok panas baran Adam yang tak terkawal tu. Apa pun lakonan Zamarul Hisham dan Bella Astillah memang terbaiklah. Episod 14 scene Adam nak paksa Nuha ikut dia balik tu memang gila, habis mak Nuha pun kena sekali. Apa pun tak sabar nak tengok episod akhir drama Aku Tanpa Cintamu nanti di tv3. Nanti aku update lagi tentang episod akhir dan ending drama ini nanti okey..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan



My Random Post