12 Feb 2020

Baca Online Novel Jujurlah Nikahi Aku Karya Umie Nadzimah




Novel Jujurlah Nikahi Aku, Novel Jujurlah Nikahi Aku Karya Umie Nadzimah, Drama Jujurlah Nikahi Aku, Slot DramaVaganza, Astro Ria, Drama Bersiri Astro 2020, Drama Melayu Astro, Drama Adaptasi Novel, Novel Online, Baca Online Novel Jujurlah Nikahi Aku Bab 1 Hingga Bab 16, Sinopsis Novel Jujurlah Nikahi Aku, Pelakon Utama Drama Jujurlah Nikahi Aku, Uyaina Arshad, Sean Lee, Amar Asyraf, Raja Azura, Rita Nadira, Cover Depan Novel Jujurlah Nikahi Aku,

Novel Jujurlah Nikahi Aku Karya Umie Nadzimah telah pun diadaptasikan menjadi drama bersiri 30 episod yang kini tengah disiarkan di slot Drama Vaganza Astro Ria, setiap Isnin hingga Jumaat, jam 7 malam. Pelakon utama drama Jujurlah Nikahi Aku terdiri daripada Uyaina Arshad, Sean Lee, Amar Asyraf, Raja Azura, Rita Nadira dan ramai lagi. Pelakon Uyaina Arshad akan membawa watak sebagai Nurin Asyfa manakala Sean Lee pula akan melakonkan watak sebagai Alan Wong, Amar Asyraf pula sebagai Ahmad Zanif, Raja Azura sebagai Puan Azah (Ibu Nurin Asyfa), Rita Nadira sebagai Zurin. Jadi sambil menonton versi dramanya di TV, korang juga boleh baca novel Jujurlah Nikahi Aku ini secara online juga, caranya hanya klik link di bawah itu okey. Tapi kalau nak baca penuh kenalah dapatkan novel ini di pasaran ye. Sebelum tu jom tengok sinopsis novel ini di bawah ye, selamat membaca okey..




Sinopsis Novel Jujurlah Nikahi Aku

NURIN ASYFA ditakdirkan sebagai gadis ‘istimewa’. Ramai yang menyisihkan kewujudannya termasuklah keluarganya sendiri. Ada ke lelaki yang akan jatuh cinta dan sudi memperisterikannya? Lelaki yang akan berkongsi hati dan hidup bersama? “Abang Alan suka Nurin dari darjah satu lagi...”
Itu kata ALAN WONG. Nurin tahu Alan yang berhati mulia akan menjaga diri dia sebaik-baiknya. Tetapi hanya sebagai seorang adik. Jika kerana cinta, tentu Alan akan usaha mencari Tuhan. Tidak sekufu pegangan, bermakna mereka tidak akan bersatu.
AHMAD ZANIF... Bos strawberi, lelaki bajet sempurna serba-serbi. Memanglah Nurin jatuh cinta sangat kepadanya. Namun bagaimana pula penerimaan Zanif yang menitikberatkan kesempurnaan selama ini?
“Errr... Encik tahu rumah saya?” - Nurin
“Ha... Itu tandanya apa?”- Zanif
Ikhlaskah si strawberi ini menerima Nurin Asyfa seadanya? Sepadankah mereka? Berbalaskah cinta kasihnya? Walaupun dicuba untuk menjadi kuat dan tabah... ada masanya Nurin lelah untuk terus mengharap ketulusan hati si lelaki.
Novel Jujurlah Nikahi Aku, Novel Jujurlah Nikahi Aku Karya Umie Nadzimah, Drama Jujurlah Nikahi Aku, Slot DramaVaganza, Astro Ria, Drama Bersiri Astro 2020, Drama Melayu Astro, Drama Adaptasi Novel, Novel Online, Baca Online Novel Jujurlah Nikahi Aku Bab 1 Hingga Bab 16, Sinopsis Novel Jujurlah Nikahi Aku, Pelakon Utama Drama Jujurlah Nikahi Aku, Uyaina Arshad, Sean Lee, Amar Asyraf, Raja Azura, Rita Nadira, Drama Baru Sean Lee, Drama Baru Uyaina Arshad,
Tiba-tiba muncul SI QAYYUM, pemuda yang tidak dikenali dan pemuda yang ingin menikahinya dengan rela hati. Demi Tuhan... Qayyum ikhlas dengan niat untuk menjaga dan melindungi si malang Nurin hingga hembusan nafas terakhir.
“Kena baca tiga puluh juzuk al-Quran sebagai mas kahwin...” Syarat Nurin. “Apa-apa saja saya sanggup.” - Qayyum.
Milik siapakah ‘Cinta Terakhir’ Nurin Asyfa? Si Alan yang terlalu menyayanginya atau Zanif yang akhirnya mengaku cintakan dia? Ataupun Qayyum yang tidak pernah tahu isi hatinya namun sanggup berkorban apa saja?

➔ Baca Online Novel Jujurlah Nikahi Aku Bab 1 Hingga Bab 16  ⬅

Jom Baca Ini juga ➤➤ Baca Online Novel Kau Perempuan Itu Karya Sri Sarah

1 ulasan:

  1. nama kami dah nak dekat walaupun nampak macam jauh. umi nadzimah, umi nazrah. haha

    BalasPadam



My Random Post