18 Ogo 2019

Cerekarama Sesalan Terakhir TV3




Sesalan Terakhir, Telefilem, Telemovie, Telefilem Sesalan Terakhir, Telemovie Sesalan Terakhir, SinopsisTelefilem Sesalan Terakhir, Cerekarama, TV3, Cerekarama Sesalan Terakhir, Poster Telefilem Sesalan Terakhir, Pelakon Telefilem Sesalan Terakhir, Jasmin Hamid, Sara Ali, Faizal Hussein, Hafiz Nolan, Yus Waisar, Nor Azifah, Tieta Ennisa, Baby Mia,
Telefilem Sesalan Terakhir - Cerekarama TV3

Telefilem Sesalan Terakhir akan disiarkan di slot Cerekarama TV3 pada 17 Ogos 2019 ini. Antara pelakon telefilem Sesalan Terakhir ini adalah Jasmin Hamid, Sara Ali, Faizal Hussein, Hafiz Nolan, Yus Waisar, Nor Azifah, Tieta Ennisa, Baby Mia dan ramai lagi. Selain itu telemovie Sesalan Terakhir ini diarahkan oleh Dato Jurey Latiff Rosli dan diterbitkan oleh Kembara Sufi Production Sdn Bhd. Apa pun memang nampak menarik telemovie ini kan, jadi jom tengok sinopsis ringkas telemovie ini di bawah ye..




Sinopsis Telefilem Sesalan Terakhir - Slot Cerekarama TV3

Mengisahkan kehidupan Natasha sebagai anak kepada seorang wanita yang hidup penuh dalam kemewahan hasil daripada menjadi pisau cukur. Meskipun dijaga dan mendapat pendidikan yang baik, Natasha melalui episod gelap dalam hidupnya. Apa yang berlaku seterusnya?.

~ Blog Dari Hati Miss Mulan ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan



My Random Post