21 Jul 2019

Cerekarama Dendam Kasih Ayah (TV3)




Dendam Kasih Ayah,Telefilem, Telemovie, Telefilem Dendam Kasih Ayah, Telemovie Dendam Kasih Ayah, Slot Cerekarama, TV3, Sinopsis Telefilem Dendam Kasih Ayah, Watak, Pelakon Telefilem Dendam Kasih Ayah, Izzy Reef, Daniel El Arash, Arash Mohd, Watie Sadali, Dilla Ahmad, Yudy, Blog Dari Hati Miss Mulan,
Telefilem Dendam Kasih Ayah - Cerekarama TV3

Telefilem Dendam Kasih Ayah ini akan disiarkan di slot Cerekarama TV3 pada 20 Julai 2019 ini. Antara pelakon telefilem Dendam Kasih Ayah ini adalah Izzy Reef, Daniel El Arash, Arash Mohd, Watie Sadali, Dilla Ahmad, Yudy dan ramai lagi. Selain itu telemovie Dendam Kasih Ayah ini diarahkan oleh Bade Hj. Azmi dan diterbitkan oleh Qaisworks Production. Kalau tengok promo dan iklan telemovie ini di TV, memang nampak menarik jalan ceritanya. Apa pun jom tengok sinopsis ringkas telefilem ini di bawah okey.




Sinopsis Telefilem Dendam Kasih Ayah - Cerekarama TV3

Sejak kecil lagi amin telah ditinggalkan oleh ayahnya, Amin sering tertanya -tanya siapa ayahnya dan kenapa ayahnya meninggalkan dirinya dan ibunya. Dendam Amin semakin membara pada ayahnya setelah ibunya meninggal dunia. Amin kemudian nekad ke ibu kota untuk menjejaki ayahnya itu. Apa yang berlaku seterusnya? Berjayakah Amin menemui ayahnya itu? mampukah amin memadamkan dendam terhadap ayahnya?

(Blog Dari Hati Miss Mulan)

2 ulasan:



My Random Post