12 Jun 2019

Drama Bukan Cinta Aku (Akasia TV3)




Bukan Cinta Aku, Drama Bukan Cinta Aku, Slot Akasia, TV3, Drama Baru Slot Akasia TV3 2019, Drama Melayu TV3 2019, Drama Bersiri, Syafiq Kyle New Drama, Janna Nick New Drama, Pelakon Indonesia Baim Wong, Sinopsis Drama Bukan Cinta Aku, Poster Drama Bukan Cinta Aku, Cast, Pelakon Drama Bukan Cinta Aku, Syafiq Kyle, Janna Nick, Baim Wong, Mimi Lana, Daler Yusuf, Maria Farida, Eizlan Yusof, Marisa Yasmin, Eyka Farhana, Aishah Azman, Dini Schatzmann, Azizah Mahzan, Fizo Omar, Paula Verhoevan, Jay Iswazir, Blog Dari Hati Miss Mulan,
Drama Bukan Cinta Aku Lakonan Syafiq Kyle, Janna Nick dan Baim Wong

Drama Bukan Cinta Aku adalah drama terbaru di slot Akasia TV3 yang sudah bersiaran sejak 5 Jun 2019 yang lalu, setiap Isnin hingga Jumaat, jam 7 malam. Drama Bukan Cinta Aku ini dibintangi oleh Syafiq Kyle, Janna Nick, Baim Wong, Mimi Lana, Daler Yusuf, Maria Farida, Eizlan Yusof, Marisa Yasmin, Eyka Farhana, Aishah Azman, Dini Schatzmann, Azizah Mahzan, Fizo Omar, Paula Verhoevan, Jay Iswazir dan ramai lagi. Selain itu drama ni mempunyai 20 episod dan jalan cerita drama ini juga nampak menarik. Apa pun jom tengok watak - watak pelakon dalam drama Bukan Cinta Aku ini serta sinopsisnya di bawah ini okey..

Janna Nick sebagai Riana (Nur Ariana)
Syafiq Kyle sebagai Tengku Isma
Baim Wong sebagai Arjuna
Mimi Lana sebagai Qisya
Daler Yusuf sebagai Aidil
Eizlan Yusof sebagai Dato Razak
Maria Farida sebagai Datin Raihan
Dini Schatzmann sebagai Remy
Azizah Mahzan sebagai Mak Arjuna
Marisa Yasmin sebagai Tengku Khaleeda
Fizo Omar sebagai Sam
Eyka Farhana sebagai Nida
Paula Verhoevan sebagai Bella
Aishah Azman sebagai Lily
Jay Iswazir seabgai Adi 





Sinopsis Drama Bukan Cinta Aku Siaran Slot Akasia TV3


Riana yang belajar di London bercuti di San Francisco bersama keluarganya untuk cuti semester. Riana kelihatan murung pulang kerana bergaduh dengan kekasihnya Aidil, anak kepada seorang ahli politik. Disana Riana sering ditemani Arjuna, pemandu peribadi keluarganya. Kata-kata semangat Arjuna memberi kekuatan kepada Riana untuk meneruskan hidupnya tanpa Aidil. Melihat pada ketulusan Arjuna membuatkan Riana suka kepada Arjuna. Hubungan Arjuna dan Riana sangat unik. Memang Arjuna sukakan Riana tapi, Arjuna sedar dirinya hanya seorang pemandu. Dia tak layak mendampingi Riana. Hubungan mereka semakin rapat dan mula merahsiakan hubungan cinta mereka daripada kedua ibu bapa Rania. Malangnya rahsia mereka terbongkar dan Rania dipaksa berkahwin dengan Tengku Isma. Sejak perkahwinan itu, Rania tidak begitu gembira. Apa berlaku seterusnya?..

Ending Drama Bukan Cinta Aku - Update 2/7/2019

Ramai yang tak puas hati bila Arjuna mati, dah lah jadi gila, mati pula tu, baru je dia ingat Riana kan, tup tup mati. Sesuai dengan tajuk drama ni, bukan cinta Arjuna, Riana mahu pun Isma. Masing - masing keseorangan.

(Blog Dari Hati Miss Mulan)

3 ulasan:

  1. best citer nie!setiap hari isnin - jumaat pukul 7 setia tunggu depan tv :)

    BalasPadam
  2. Mcam cite industan yg dilakonkan shahmal khan and ajaydevgan

    BalasPadam



My Random Post