24 Feb 2019

Telemovie Viral Alam Maya - Cerekarama TV3




Viral Alam Maya, Telemovie, Telefilem, Slot Cerekarama, TV3, Telemovie Viral Alam Maya, Telefilem Viral Alam Maya, Cerekarama Viral Alam Maya, Sinopsis Telefilem Viral Alam Maya, Cerekarama TV3 2019, Cast, Pelakon Telemovie Viral Alam Maya, Hafidz Roshdi, Mimi Lana, Azhan Rani, Roslan Salleh, Raja Hakim,
Cerekarama Viral Alam Maya TV3

Telefilem Viral Alam Maya akan disiarkan pada 23 Februari 2019, jam 9.30 malam di slot Cerekarama TV3. Telemovie Viral Alam Maya ini disiarkan istimewa sempena DFKL 2019 (Drama Festival Kuala Lumpur 2019). Antara pelakon telemovie Viral Alam Maya ini adalah Hafidz Roshdi, Mimi Lana, Azhan Rani, Roslan Salleh, Raja Hakim dan ramai lagi. Selain itu telefilem Viral Alam Maya ini diarahkan oleh Nazir Jamaluddin dan diterbitkan oleh Primeworks Studios. Nampak menarik jalan cerita telemovie ini sebab dekat dengan realiti masyarakat masa kini, selain memberi pengajaran gitu. Apa pun jom tengok sinopsis ringkas telemovie ini di bawah ye..




Sinopsis Telemovie Viral Alam Maya Lakonan Hafidz Roshdi dan Mimi Lana

Kisah Hazmin yang suka memviralkan (fitnah) isu yang tidak betul untuk mendapatkan ribuan "likes". Akibat perbuatannya, Hazmin ditimpa kifarah. Apa yang berlaku seterusnya?..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan



My Random Post