26 Mac 2022

Telefilem Biar Aku Jadi Imammu Lakonan Fikry Ibrahim dan Daniella Sya (TV1)



Telefilem Biar Aku Jadi Imammu, Telemovie Biar Aku Jadi Imammu, Telefilem Biar Aku Jadi Imammu TV1, Sinopsis Telefilem Biar Aku Jadi Imammu, Biar Aku Jadi Imammu Cast, Pelakon Telefilem Biar Aku Jadi Imammu, Fikry Ibrahim, Daniella Sya, Ku Faridah, Naza Manas,

Telefilem Biar Aku Jadi Imammu ini akan disiarkan pada 26 Mac 2022, hari Sabtu, jam 9 malam di slot Panggung RTM TV1. Antara pelakon telefilem Biar Aku Jadi Imammu ini adalah Fikry Ibrahim, Daniella Sya, Ku Faridah, Naza Manas dan ramai lagi. Selain itu Telemovie Biar Aku Jadi Imammu ini diarahkan oleh Faizal Nadxaman dan diterbitkan oleh GUAM Teamwork Sdn Bhd. Nampak macam best je kan telemovie ini, jadi jom tengok sinopsis telefilem ini di bawah ye..




Sinopsis Telefilem Biar Aku Jadi Imammu Lakonan Fikry Ibrahim dan Daniella Sya (TV1)

Kisah Fitri graduan dari Mesir mahu menyempurnakan hajat ibunya untuk menjadi pendakwah. Dalam masa sama, dia terlebih dulu memilih bidang lakonan yang penuh glamour dan kontroversi lalu membawanya mengenali Sarah, Apakah kesudahannya?

Jom Baca Ini Juga 👉👉 Telefilem Bukan Sebuah Dakyah (TV3)


 ⏩⏩ Drama Sayang Tak Dikenang Episod 1 Hingga 28 Di Slot Akasia TV3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan



My Random Post