21 Nov 2020

Telefilem Please Subscribe Cintaku Lakonan Jasmine Suraya dan Sufian Suhaimi (Astro Citra)



Telefilem Please Subscribe Cintaku, Telemovie Please Subscribe Cintaku, Astro Citra, Poster Telefilem Please Subscribe Cintaku, Sinopsis Telefilem Please Subscribe Cintaku, Pelakon - Pelakon Telefilem Please Subscribe Cintaku, Jasmine Suraya, Sufian Suhaimi, Alvin Wong, Fiza Thomas, Fazreen Fazeera, Erry Putra,

Telefilem Please Subscribe Cintaku ini akan disiarkan di Astro Citra pada 21 November 2020 (Sabtu) jam 9 malam. Antara pelakon telefilem Please Subscribe Cintaku ini adalah Jasmine Suraya, Sufian Suhaimi, Alvin Wong, Fazreen Fazeera, Erry Putra, Fiza Thomas, Sherry Aljeffri. Selain itu telemovie  Please Subscribe Cintaku ini diarahkan oleh Mark Lee See Teck dan diterbitkan oleh Jazzy Pictures. Sebelum ini Jasmine Suraya dan Sufian Suhaimi dah pernah bergandingan dalam music video (MV) lagu Janji nyanyian Sufian Suhaimi. Kali ni diorang bergandingan dalam drama pula. So apa pun jom tengok sinopsis telefilem ini di bawah ye..




Sinopsis Telefilem Please Subscribe Cintaku Lakonan Jasmine Suraya dan Sufian Suhaimi (Astro Citra)

Hannah seorang personaliti media sosial yang popular telah menjadi saksi kes pembunuhan apabila terakam satu peristiwa pembunuhan ketika melakukan ig live disebuah kawasan berhantu. Diburu oleh kumpulan penjenayah itu Hannah disembunyikan di kampung Fendi atas permintaan sepupunya seorang pegawai polis.
Percanggahan perwatakan mereka menimbulkan pelbagai masalah sehingga suatu hari lokasi Hannah disembunyikan telah dimuat naik secara tidak sengaja di sosial media Fendi dan mereka kini dijejaki.

1 ulasan:

  1. tak sempat tengok pun malam tu. tapi takpa nanti sempat kita layan

    BalasPadam



My Random Post