12 Sep 2022

Telefilem Aku Tauhu Engkau Begedil (TV2)



Telefilem Aku Tauhu Engkau Begedil TV2, Telemovie Aku Tauhu Engkau Begedil, Slot Drama On 2, Sinopsis Telefilem Aku Tauhu Engkau Begedil, Aku Tauhu Engkau Begedil Cast, Pelakon - Pelakon Telefilem Aku Tauhu Engkau Begedil, Qi Razali, Annie Mosha, Khatijah Tan, Wafariena Roslan, Fikree Bey, Telefilem Aku Tauhu Engkau Begedil Full Movie,

Telefilem Aku Tauhu Engkau Begedil akan disiarkan pada Selasa ini 13 September 2022, jam 9 malam di slot Drama On 2 TV2. Antara pelakon telefilem Aku Tauhu Engkau Begedil ini adalah Qi Razali, Annie Mosha, Khatijah Tan, Wafariena Roslan, Fikree Bey dan ramai lagi. Selain itu telemovie Aku Tauhu Engkau Begedil ini diarahkan oleh Ejump Mohd dan diterbitkan oleh Framepersecond Sdn Bhd. Nampak macam best dan menarik je drama ini kan, jadi jom tengok sinopsis telemovie Aku Tauhu Engkau Begedil di bawah ini ye..




Sinopsis Telefilem Aku Tauhu Engkau Begedil (TV2)

Yaser berpindah dari kota ke Desa Lambaian Sukma kerana mahu menjalani hidup baharu setelah melalui pelbagai masalah di kota. Di kota, Yaser seorang Chef yang masyhur mahu mencari cabaran baharu, bertemu dengan Tia di desa, anak Tok Sidang yang berdedikasi dan mengusahakan pertanian. Masing-masing mempunyai kepakaran dan kekuatan dan lama-kelamaan mereka pun sama-sama jatuh hati. Deris bercita-cita tinggi untuk mmenjadi Tok Sidang selain mempunyai komplot dengan Towkey dalam penjualan tanah orang kampung. Apa yang berlaku seterusnya?..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan



My Random Post