22 Apr 2022

Info dan Sinopsis Telefilem Ramadan Tunggu Aku Datang (TV9)



Telefilem Ramadan Tunggu Aku Datang, Telemovie Ramadan Tunggu Aku Datang TV9, Sinopsis Telefilem Ramadan Tunggu Aku Datang, Ramadan Tunggu Aku Datang Cast, Pelakon - Pelakon Telefilem Ramadan Tunggu Aku Datang, Telemovie TV9,

Telefilem Ramadan Tunggu Aku Datang akan disiarkan pada hari Jumaat ini iaitu 22 April 2022, jam 8.30 malam.di slot skrin TV9. Antara pelakon telefilem Ramadan Tunggu Aku Datang ini adalah Naqiu Mohd, Nurin Afiqah, Muna Shahirah, Fareez Hazwan, Fauzi Nawawi, Aleza Shadan dan ramai lagi. Selain itu telemovie Ramadan Tunggu Aku Datang ini diarahkan oleh Eyra Rahman dan diterbitkan oleh Nuansa Sdn Bhd. Nampak menarik kan telemovie ni, jadi jom tengok sinopsis ringkas telemovie ini dibawah okey..            



Sinopsis Telefilem Ramadan Tunggu Aku Datang - TV9

Mengisahkan tentang seorang remaja yang bekerja sebagai penghantar makanan sentiasa berhadapan dengan pelbagai cabaran untuk cuba meluangkan masa dengan kawan-kawannya. Apa yang berlaku seterusnya..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan



My Random Post