25 Apr 2022

Telefilem Aku Ingin Ke Syurga (TV2)



Telefilem Aku Ingin Ke Syurga TV2, Telemovie Aku Ingin Ke Syurga, Poster Telefilem Aku Ingin Ke Syurga, Info dan Sinopsis Telefilem Aku Ingin Ke Syurga, Aku Ingin Ke Syurga Cast, Pelakon - Pelakon Telefilem Aku Ingin Ke Syurga, Telefilem Aku Ingin Ke Syurga Full, Gen Darwish, Fauzi Nawawi, Tasha Shila, Afiq Muiz, Tisha Shamsir,

Telefilem Aku Ingin Ke Syurga akan disiarkan pada hari Isnin, 25 April 2022 ini, jam 9 malam di slot Drama On 2 TV2. Antara pelakon telefilem Aku Ingin Ke Syurga ini adalah Gen Darwish, Fauzi Nawawi, Tasha Shila, Afiq Muiz, Tisha Shamsir, Lisdawati, Kenji Sawahi, Adam Shadan, Erry Putra dan ramai lagi. Selain itu telemovie Aku Ingin Ke Syurga ini diarahkan oleh Emdy Idris dan diterbitkan oleh Adtisha Production Sdn Bhd. Nampak menarik kan telemovie Aku Ingin Ke Syurga ini, jadi jom tengok sinopsis ringkas telefilem ini di bawah okey..




Sinopsis Telefilem Aku Ingin Ke Syurga (TV2)

Sakinah, pengasuh kepada Amar (yang tidak boleh bercakap akibat trauma didera makciknya sendiri), juga sering menjadi mangsa dera suaminya sendiri. Pelbagai konflik berlaku, akhirnya Amar meninggal dunia. Apa yang berlaku seterusnya?..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan



My Random Post