21 Jun 2022

Drama Aku Yang Merinduimu Episod 1 Hingga 26 Di Slot Widuri TV1



Drama Aku Yang Merinduimu TV1, Drama Aku Yang Merinduimu Slot Widuri TV1, Drama Slot Widuri TV1, Sinopsis Drama Aku Yang Merinduimu TV1, Poster Drama Aku Yang Merinduimu, Drama Aku Yang Merinduimu Full Episode, Aku Yang Merinduimu Cast, Pelakon - Pelakon Drama Aku Yang Merinduimu, Drama TV1,

Drama Aku Yang Merinduimu sudah pun disiarkan di Slot Widuri TV1 bermula 15 Jun 2022, setiap Isnin hingga Khamis, jam 6 petang. Drama ini adalah drama terbaru di slot Widuri TV1 bagi menggantikan Drama Juliet. Antara pelakon drama Aku Yang Merinduimu ini adalah Syafie Naswip, Elisya Sandha, Eleen Arisha, John Tan, Mior Hashim Manap, Aliah Lee, Isaac Iman, Iman Suhana, Zarul Imran, Jesse Lim, Neera Azizi, Shekeen Waida, Auni Zahra dan ramai lagi. Selain itu drama Aku Yang Merinduimu ini mempunyai 26 episod dan diarahkan oleh Amor Rizan serta diterbitkan oleh Radius One Sdn Bhd. Nampak menarik kan drama ini, jadi jom tengok watak - watak pelakon dalam drama Aku Yang Merinduimu ini beserta sinopsisnya sekali di bawah ini okey.

Syafie Naswip sebagai Tengku Danial
Elisya Sandha sebagai Husna
Eleen Arisha sebagai Siti
John Tan sebagai Eric
Mior Hashim Manap sebagai Pak Seman
Aliah Lee sebagai Engku Mariam
Isaac Iman sebagai Rayyan
Iman Suhana sebagai Tengku Zalia
Zarul Imran sebagai Zizan
Jesse Lim sebagai Vincent
Neera Azizi sebagai Tasya
Shekeen Waida sebagai Lily
Auni Zahra sebagai Husna




Sinopsis Drama Aku Yang Merinduimu Slot Widuri TV1

Ibu dan ayah Husna telah terlibat dalam kemalangan dan selepas itu, Husna dibesarkan oleh datuknya, Pak Seman. Apa yang berlaku seterusnya..

Lagu Tema / OST Drama Aku Yang Merinduimu

👄👄 Penghujung Rindu nyanyian Ayu Damit 

Tonton Drama Aku Yang Merinduimu Full Episode di Slot Widuri TV1

Drama Aku Yang Merinduimu Episod 1 hingga 26 boleh ditonton secara online di RTM Klik 

Jom Baca Ini Juga 👉👉 Info dan Sinopsis Drama Lockdown 2 (Astro Ria)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan



My Random Post