1 Ogo 2020

Sinopsis Telefilem Pencipta Pegang Waktu (TV3)




Telefilem Pencipta Pegang Waktu, Telemovie Pencipta Pegang Waktu, TV3, Sinopsis Telefilem Pencipta Pegang Waktu, Telefilem Raya,

Telefilem Pencipta Pegang Waktu adalah telefilem khas yang akan disiarkan di TV3 istimewa sempena hari raya Aidiladha ini. Antara pelakon telefilem Pencipta Pegang Waktu ini adalah Que Haidar, Fauziah Ahmad Daud, Puteri Balqis, Khir Rahman, Jalil Hamid, Azman Hassan, Haidin Nasir dan ramai lagi. Telemovie Pencipta Pegang Waktu ini akan disiarkan pada 31 Julai 2020 ini, jam 10 malam di TV3. Telefilem ini juga berjaya menggabungkan 5 pelakon penerima Anugerah Skrin gitu. Selain itu Telefilem Pencipta Pegang Waktu ini diarahkan oleh Zainorhisyam Samudin dan diterbitkan oleh Primeworks Studios dan Gambo TV. Nampak menarik kan telefilem ini, plus para pelakonnya juga hebat - hebat belaka, penerima anugerah gitu. Apa pun jom tengok sinopsis ringkas telefilem ini di bawah ye.




Sinopsis Telefilem Pencipta Pegang Waktu (TV3)

Hubungan Zakree (Zee) dan abangnya Zaman dingin kerana Zaman malu apabila satu kampung memanggil Zee 'lintah lembik'. Zee bersikap lembut dan mewarisi bakat seni sulam dan menjahit baju kurung daripada arwah ibunya dan berhijrah ke bandar kerana mahu membuktikan bahawa dia mampu berjaya. Apa yang berlaku seterusnya?..

1 ulasan:



My Random Post