1 Nov 2020

Sinopsis Telefilem Cucu Nek Putih Lakonan Nad Zainal dan Remy Ishak (Astro Citra)



Telefilem Cucu Nek Putih, Telemovie Cucu Nek Putih, Sinopsis Telefilem Cucu Nek Putih, Poster Telefilem Cucu Nek Putih, Astro Citra, Pelakon - Pelakon Telefilem Cucu Nek Putih, Nad Zainal, Remy Ishak, Armada Ammar, Khatijah Tan, Sabri Yunus, Dhia Arissa, Sheeda Ali,

Telefilem Cucu Nek Putih akan disiarkan pada 31 Oktober 2020 (Sabtu) ini, jam 9 malam di Astro Citra. Antara pelakon telefilem Cucu Nek Putih ini adalah Nad Zainal, Remy Ishak, Armada Ammar, Khatijah Tan, Sabri Yunus, Dhia Arissa, Sheeda Ali dan ramai lagi. Selain itu telemovie Cucu Nek Putih ini diarahkan oleh Sabri Yunus dan diterbitkan oleh Heritage Movie Sdn Bhd. Nampak menarik telefilem ini, plus para pelakonnya juga best - best gitu. Apa pun jom tengok sinopsis ringkas telefilem ini di bawah ye..




Sinopsis Telefilem Cucu Nek Putih Lakonan Nad Zainal dan Remy Ishak (Astro Citra)

Suri terpaksa menerima saka dari neneknya sorang pawang yang membantu ramai orang untuk diubati. Walaupun tidak rela namun Suri terpaksa dan hal ini memakan diri Suri. Dek kerana ini hubungannya bersama Sein di halang dan Suri menjadi mangsa cemuhan orang kampung. Apa yang berlaku seterusnya?..

4 ulasan:

  1. haaa cerita lain lakonan nad zainal dengan remy... ^^

    BalasPadam
  2. horror ni tak boleh nak tengok sngt.. kalau horror comedy tu boleh la tahan lagi

    BalasPadam
  3. aaaa tgh hari tu diorg promote... nak tgk jgk

    BalasPadam



My Random Post