10 Mei 2020

Sinopsis Telefilem Tragedi Balik Kampung - Cerekarama TV3




Telefilem Tragedi Balik Kampung, Telemovie Tragedi Balik Kampung, Slot Cerekarama, TV3,

Telefilem Tragedi Balik Kampung akan disiarkan disiarkan pada 9 Mei 2020 ini, jam 9 malam di slot Cerekarama TV3. Antara pelakon telefilem Tragedi Balik Kanpung ini adalah Syazwan Zulkifli, Ungku Hariz, Zee Zainal, Ropie, Sharifah Husna, Syafi Tee, Razzuan Rosli dan ramai lagi. Selain itu telemovie Tragedi Balik Kampung ini diarahkan oleh Dato Eizlan Yusof dan diterbitkan oleh Enuja Production Sdn Bhd. Nampak macam best je kan telefilem ni. Apa pun jom tengok sinopsis ringkas telefilem ini dibawah ye, selamat membaca..




Sinopsis Telefilem Tragedi Balik Kampung (Cerekarama TV3)

Mengisahkan Amir, Pian dan Lan yang telah terpedaya dengan ulat tiket apabila mereka telah terbeli tiket palsu untuk pulang ke kampung bagi menyambut hari raya bersama keluarga masing-masing. Namun nasib mereka agak baik, mengetahui yang mereka telah ditipu, jiran mereka telah sudi meminjamkan mereka sebuah van jenazah untuk mereka pandu bagi membolehkan mereka pulang ke kampung.
Telefilem Tragedi Balik Kampung, Telemovie Tragedi Balik Kampung, Cerekarama Tragedi Balik Kampung, TV3, Pelakon Utama Telefilrm Tragedi Balik Kampung
Mereka kini memandu Van Jenazah untuk balik kampung! Pelbagai halangan, lucu dan menyeramkan sepanjang perjalanan mereka. Apa yang berlaku seterusnya?..
Jadi korang nak tahu apa halangan mereka? jangan lupa saksikan mereka di TV3 sabtu ini jam 9 malam!


1 ulasan:



My Random Post