12 Mei 2020

Sinopsis Drama Degup Cinta (Astro Ria)





Drama Degup Cinta, SlotMegaDrama, Astro Ria, Drama Bulan Ramadan, Poster Drama Degup Cinta, Senarai Pelakon Drama Degup Cinta, Josiah Hogan, Shiqin Kamal, Juliana Evans, Mathni Razak, Zaryn Min,
Drama Degup Cinta Lakonan Josiah Hogan, Shiqin Kamal, Juliana Evans dan Mathni Razak (Astro Ria)

Drama Degup Cinta adalah drama terbaru di slot MegaDrama Astro Ria yang mula disiarkan pada 27 April yang lalu, setiap Isnin hingga Khamis, jam 10 malam. Antara pelakon drama Degup Cinta ini adalah Josiah Hogan, Shiqin Kamal, Mathni Razak, Juliana Evans, Zaryn Min, Zalif Sidek, Shuhanty, Laila Nasir, Ruzana Ibrahim, Sahronizam dan ramai lagi. Selain itu drama Degup Cinta ini mempunyai 26 episod dan merupakan adaptasi daripada drama Turki yang bertajuk Ruzgarin Kalbi. Drama ini diarahkan oleh Shahrulezad Mohameddin dan Noorsyahida Mohd Radzali serta diterbitkan oleh Threeline Media Sdn Bhd. Nampak best kan drama ini, so jom tengok sinopsis drama ini di bawah ye..




Sinopsis Drama Degup Cinta Lakonan Josiah Hogan dan Shiqin Kamal (Astro Ria)
Pertemuan dua hati yang lara dalam situasi yang tidak disangka. Reza (Josiah Hogan) membawa diri setelah setelah kematian isterinya, Jasmin (JulianaEvans) akibat kemalangan. Apabila Reza pulang semula ke Malaysia, dia bertemu Zahlia (Shiqin Kamal) yang pengsan di kawasan chaletnya. Zahlia patah hati setelah melihat tunangnya, Haikal (Mathni Razak) bersama gadis lain. Zahlia sebenarnya mempunyai sakit jantung dan dimasukkan ke hospital. Zahlia curiga siapa Reza yang tinggal di chalet mak ciknya, Ana (Zaryn Min).
Drama Degup Cinta, Slot MegaDrama Astro Ria, Drama Baru Astro Ria, Poster Drama Degup Cinta, OST Drama Degup Cinta, Sinopsis Penuh Drama Degup Cinta, Pelakon - Pelakon Drama Degup Cinta, Josiah Hogan, Shiqin Kamal, Mathni Razak, Zaryn Min,

Zahlia pergi ke majlis perkahwinan sahabatnya dengan Reza sebagai kekasih baru untuk membalas dendam pada bekas tunangnya, Haikal. Haikal mencari kembali Zahlia dan mengupah orang untuk menyiasat siapa Reza. Zahlia dan Reza meneruskan lakonan mereka sebagai kekasih dihadapan Haikal. Apa yang berlaku seterusnya??..

Jom Baca Ini Juga 👉👉 Movie Review : Thambi (2019)

2 ulasan:

  1. Masih ada juga ya Juliana Evans berlakon. Lama tak tengok TV, sebelum ni susah sikit nak nampak dia.

    BalasPadam



My Random Post