25 Mei 2020

Sinopsis Telefilem Aku Benci Kpop (Astro Ria)




Telefilem Aku Benci Kpop, Telemovie Aku Benci Kpop, Poster Telefilem Aku Benci Kpop, Astro Raya, Telefilem Raya, Pelakon - Pelakon Telefilem Aku Benci Kpop, Sherry Al - Hadad, Han Byul, Syafiq Farhain, Fiza Thomas,

Telefilem Aku Benci Kpop akan disiarkan pada hari raya kedua iaitu pada 25 Mei 2020, jam 10 Pagi di Astro Ria. Antara pelakon telefilem Aku Benci Kpop ini adalah Sherry Al - Hadad, Han Byul, Syafiq Farhain, Fiza Thomas, Mak Wanku dan ramai lagi. Selain itu telemovie Aku Benci Kpop ini diarahkan oleh Hadith Omar dan diterbitkan oleh U2 Media Sdn Bhd. Siapa - siapa yamg layan program nyanyian Big Stage musim pertama dan kedua dulu pasti suka tengok telatah Sherry  Al - Hadad dengan para peserta especially dengan Han Byul dan Syafiq Farhain ni. Akhirnya diorang bertiga digandingkan dalam telefilem pula, mesti sweet dan lawak telefilem Aku Benci Kpop ni kan. Apa pun jom tengok sinopsis ringkas telefilem ini di bawah ye..




Sinopsis Telefilem Aku Benci Kpop Lakonan Sherry Al - Hadad, Han Byul dan Syafiq Farhain


Melati ditugaskan untuk menjaga wakil syarikat dia bekerja dari negara Korea iaitu Hyun Jun. Melati tidak mahu pada mulanya tetapi kerana sayangkan rakan sekerjanya Yusuf, dia turuti permintaan Yusuf tetapi Melati cuba untuk jadikan pengalaman Hyun Jun di Malaysia satu pengalaman yang amat ngeri kerana Melati benci K-Pop! apa yang berlaku seterusnya?..

Jom Baca ini juga 👉👉 Review dan Sinopsis Filem Hindi Kedarnath Lakonan Sushant Singh Rajput & Sara Ali Khan

1 ulasan:



My Random Post