30 Jan 2019

Episod Akhir Drama Pujaan Hati Kanda




Pujaan Hati Kanda, Drama Pujaan Hati Kanda, Drama Melayu, Drama Best, Drama Adaptasi Novel, Slot Akasia, TV3, Trending Di Twitter, Ending Drama Pujaan Hati Kanda, Episod Akhir Drama Pujaan Hati Kanda, Cast, Pelakon Drama Pujaan Hati Kanda, Remy Ishak, Mira Filzah, Sarah Hildebrand, Syazwan Zulkifly, Azar Azmi, Reen Rahim, Aida Khalida, Dian P. Ramlee, Elisya Sandha, Mustaqim Bahadon,
Episod Akhir Drama Pujaan Hati Kanda (episod 28)

Tamat sudah drama Pujaan Hati Kanda yang menjadi kesukaan ramai penonton, lebih menarik bila 2 drama lakonan Remy Ishak dan Mira Filzah iaitu drama ini Pujaan Hati Kanda dan drama Lelaki Kiriman Tuhan tamat pada hari yang sama, iaitu pada 28 Januari lalu. Malah populariti Mira Filzah dan Remy Ishak turut melonjak naik, makin popular gitu. Drama Pujaan Hati Kanda ini dibintangi oleh Remy Ishak, Mira Filzah, Sarah Hildebrand, Syazwan Zulkifly, Azar Azmi, Reen Rahim, Aida Khalida, Dian P. Ramlee, Elisya Sandha, Mustaqim Bahadon dan ramai lagi. Ending Drama Pujaan Hati Kanda ini memang happy ending gitu bila semua rahsia dan misteri terungkai sudah. Drama ini berakhir dengan scene majlis sambutan hari lahir Baby Iqy serta babak Tiara dan Danny yang sedang berbual mesra gitu. Agak sayang sedikit bila di episod akhir drama ini tak ada pula scene yang membabitkan kakak Tiara iaitu Suria (lakonan Reen Rahim tu). Teringin juga nak tengok mak dan kakak Tiara datang KL gitu kan, mesti lawak dengan gelagat si Suria tu kalau dia datang KL hehe.




Watak Pali juga tak ada di episod akhir drama Pujaan Hati Kanda ini, tapi si Fati / Fatimah tu dah nampak normal dan okey di episod akhir ni, nampak baik je si Fatimah ni bila dia dah sembuh dari kemurungan dan gila tu ehehhe. Di episod akhir drama ini, tumpuan lebih diberikan untuk penyatuan keluarga Danny, dimana atuk dan nenek Danny ingin menyatukan keluarga mereka dan pergi memujuk dan meminta maaf pada abang Danny iaitu Danial. Malah Danny juga turut membantu suami Fatimah iaitu Syafik dengan memberinya pekerjaan dan tempat tinggal baru serta tetap menganggap baby Iqy sebagai anaknya. Malah Nadine pula bahagia dengan hidupnya dan sudah berkahwin dengan pilihan hatinya iaitu Fikri (lakonan Nabil Mahir). Selepas ini drama ini akan digantikan dengan drama baru iaitu drama Dia Menantu Rahsia lakonan Ashraf Muslim dan Raysha Rizrose.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan



My Random Post