16 Ogo 2020

Telefilem Artis Lari Culik Pengantin Lah Pulak lakonan Syafiq Kyle dan Yuna Rahim




Telefilem Artis Lari Culik Pengantin Lah Pulak, Telemovie Artis Lari Culik Pengantin Lah Pulak, Sekuel pada Telefilem Pengantin Lari Culik Artis, Astro Citra, Syafiq Kyle, Yuna Rahim, Jasmin Hamid,

Telefilem Artis Lari Culik Pengantin Lah Pulak adalah sekuel kepada telefilem Pengantin Lari Culik Artis lakonan Syafiq Kyle dan Nabila Razali. Telefilem Artis Lari Culik Pengantin Lah Pulak sudah disiarkan di Astro Citra pada 15 Ogos 2020 yang lalu iaitu pada hari Sabtu, jam 9 malam. Antara pelakon telefilem Artis Lari Culik Pengantin Lah Pulak ini adalah Syafiq Kyle, Yuna Rahim, Jasmin Hamid dan ramai lagi. Selain itu telemovie Artis Lari Culik Pengantin Lah Pulak ini diarahkan oleh Aidilfitri Mohamed Yunos dan diterbitkan oleh Tsar Asia Sdn Bhd. Nampak menarik telefilem ini kan, tengok trailer je dah nampak lawak gitu. Apa pun jom tengok sinopsis ringkas telefilem ini dibawah ye.




Sinopsis 
Telefilem Artis Lari Culik Pengantin Lah Pulak lakonan Syafiq Kyle dan Yuna Rahim (Astro Citra)

Jay Johan (Syafiq Kyle) terpaksa mengikut kehendak Fammy untuk menculik sepupunya Mira (Yuna Rahim) dari kena kahwin paksa! Malang untuk Jay Johan, rupanya Mira hater tegar beliau! Boleh ke Jay Johan selamatkan haternya tanpa merosakkan kerjaya sendiri? apa yang berlaku seterusnya?.

2 ulasan:

  1. semalam sempat tengok separuh je , tapi not bad lah

    BalasPadam
  2. so nak tgk ni dulu ka yg Pengantin Lari Culik Artis dulu ?

    BalasPadam



My Random Post