13 Okt 2019

Telefilem Malam Tahlil Suhaila Balik (Astro Citra)




Malam Tahlil Suhaila Balik, Telefilem, Telemovie, Telefilem Malam Tahlil Suhaila Balik, Telemovie Malam Tahlil Suhaila Balik, Sinopsis Telemovie Malam Tahlil Suhaila Balik, Poster Telefilem Malam Tahlil Suhaila Balik, Kisah Seram, Hantu, Inspirasi Dari Kisah Benar, Senarai Pelakon Telefilem Malam Tahlil Suhaila Balik, Telefilem Astro 2019, Uqasha Senrose, Hisyam Hamid, Wan Maimunah Aziz, Zarynn Min, Liza Abdulah,
Telefilem Malam Tahlil Suhaila Balik Lakonan Hisyam Hamid dan Uqasha Senrose

Sepanjang bulan Oktober ni, semua telefilem baru yang disiarkan di Astro Citra tu memang semuanya bergenre seram gitu hehe. Kali ini giliran telefilem yang diinspirasikan dari kisah benar gitu bertajuk Malam Tahlil Suhaila Balik. Antara pelakon telefilem Malam Tahlil Suhaila Balik ini adalah Uqasha Senrose, Hisyam Hamid, Wan Maimunah Aziz, Zarynn Min, Liza Abdulah dan ramai lagi. Kalau tengok dari trailer memang nampak menarik telemovie Malam Tahlil Suhaila Balik ni. Selain itu telefilem ini diarahkan oleh Rashid Sibir dan diterbitkan oleh MS Digital Studio Sdn Bhd. Para pelakon pun best - best belaka, so jom tengok sinopsis ringkas di bawah ini ye.




Sinopsis Telefilem Malam Tahlil Suhaila Balik

Dalam pada menanggung perit kematian Suhaila, suaminya berdepan dengan masalah yang tak disangka-sangka apabila mayat isterinya kembali ke rumah pada salah satu malam tahlilnya. Hal tersebut membuatkan semua orang ketakutan, apa sebenarnya yang terjadi?..

Jom Baca Ini Juga ➔ Biodata Terkini Uqasha Senrose

~ Blog Dari Hati Miss Mulan ~ 

4 ulasan:



My Random Post