1 Okt 2018

Sinopsis Telemovie Dilema (NTV7)




Dilema, Telemovie, Telefilem, Telemovie Dilema, Telefilem Dilema, Slot Luna, NTV7, Cast, Pelakon Telemovie Dilema, Scha Alyahya, Izzue Islam, Vince, Bella Dowanna, Doria Rachel Jolly, Sinopsis Telefilem Dilema, 2018,
Sinopsis Telemovie Dilema - Slot Luna ntv7

Telefilem Dilema akan disiarkan pada 30 September 2018 ini di Slot Luna NTV7, jam 8.30 malam dan diarahkan oleh Azaromi Ghozali. Antara pelakon telemovie Dilema ini adalah Scha Alyahya, Izzue Islam, Vince, Bella Dowanna, Doria Rachel Jolly dan ramai lagi. Nampak macam menarik juga telemovie Dilema ini, apa pun jom tengok sinopsis telemovie ini di bawah ye, selamat membaca..




Sinopsis Telemovie Dilema - Slot Luna ntv7

Robert, lelaki berbangsa Cina dan berkahwin dengan Rebecca yang menetap di Kuala Lumpur. Mereka dikurniakan seorang anak perempuan bernama Ruby. Bagaimanapun, kelahiran Ruby tidak pernah didaftarkan di Jabatan Pendaftaran Negara. Perkahwinan Robert dan Rebecca tidak mendapat restu keluarga, malah sejak dari awal hubungan lagi, mereka sering bergaduh. Tengku Nafrin dan Zandra Amelia adalah pasangan suami isteri yang sering bersama dengan Robert saat jatuh bangunnya. Hubungan rapat mereka menyebabkan Robert sering berkongsi masalah dengan Tengku Nafrin dan Zandra. Apa yang bakal berlaku seterusnya?.

1 ulasan:



My Random Post