14 Mac 2019

Telemovie Penunggu Simpang - Cerekarama TV3




Penunggu Simpang, Telemovie, Telefilem, Telemovie Penunggu Simpang, Telefilem Penunggu Simpang, Cerekarama, TV3, Cerekarama Penunggu Simpang, Cerekarama 2019, Telefilem TV3 2019, Hantum Kisah Seram, Cast, Pelakon Telemovie Penunggu Simpang, Aiman Tino, Kazar Saisi, Zaidi Omar, Zee Zainal, Faiz Tapaw, Khaty Azian, Nafiez Zaidi, Ropie, Jaja Iliyes,

Telefilem Penunggu Simpang akan disiarkan di slot Cerekarama TV3 pada 23 Mac 2019 ini, jam 9.30 malam. Telemovie Penunggu Simpang ini disiarkan khas sempena DFKL 2019 (Drama Festival Kuala Lumpur) yang akan berlangsung tak lama lagi. Antara pelakon telemovie Penunggu Simpang ini adalah Aiman Tino, Kazar Saisi, Zaidi Omar, Zee Zainal, Faiz Tapaw, Khaty Azian, Nafiez Zaidi, Ropie, Jaja Iliyes dan ramai lagi. Manakala pengarah telefilem ini adalah Along Kamaluddin. Nampak menarik telefilem ini kan, apa pun jom tengok sinopsis ringkas telemovie ini di bawah ye..




Sinopsis Telemovie Penunggu Simpang Slot Cerekarama TV3

Tahun 1990, simpang jalan disebuah kampung bernama Kampung Simpang-Simpang dikatakan berhantu. Munculnya penunggu yang digelar Penunggu Simpang yang dikatakan menyerupai seorang wanita cantik. Apa yang berlaku seterusnya?..

(Blog Dari Hati Miss Mulan)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan



My Random Post