5 Okt 2020

Sinopsis Telefilem Kisah Seram Hospital Lakonan Fattah Amin (Astro Citra)



Telefilem Kisah Seram Hospital, Kisah Seram Hospital, Telemovie Kisah Seram Hospital, Astro Citra, Poster Telefilem Kisah Seram Hospital, Pelakon - Pelakon Telefilem Kisah Seram Hospital, Fattah Amin, Fatin Afeefa, Shahrul Kamal, Telefilem Kisah Seram Hospital Lakonan Fattah Amin,

Telefilem Kisah Seram Hospital telah pun disiarkan di Astro Citra pada 3 Oktober yang lalu. Antara pelakon telefilem Kisah Seram Hospital ini adalah Fattah Amin, Fatin Afeefa, Sharul Kamal, Deyana Desa dan ramai lagi. Selain itu telemovie Kisah Seram Hospital ini diarahkan oleh Feroz Kader. Nampak menarik telefilem Kisah Seram Hospital ini kan, bagi yang terlepas tengok telefilem ni, bolehlah tunggu siaran ulangannya nanti okey. Apa pun jom tengok sinopsis ringkas telefilem ini dibawah ye.




Sinopsis Telefilem Kisah Seram Hospital Lakonan Fattah Amin dan Fatin Afeefa (Astro Citra)

Mengisahkan Adam yang mengalami kemalangan dan ditempatkan dalam sebuah wad. Perkenalan dengan Faizal membuatkan mereka berkongsi cerita seram yang pernah mereka dengar. Namun kehadiran Nurse Sarah mengubah persepsi Adam pada Hantu!. Apa yang berlaku seterusnya?..

2 ulasan:



My Random Post