12 Sep 2020

Sinopsis Telefilem Anais Patah Hati Pertama Kali (Astro Citra)




Telefilem Anais Patah Hati Pertama Kali, Sinopsis Telefilem Anais Patah Hati Pertama Kali, Poster Telefilem Anais Patah Hati Pertama Kali, Siti Saleha, Ungku Ismail Aziz, Astro Citra,

Telefilem Anais Patah Hati Pertama Kali lakonan Siti Saleha dan Ungku Ismail Aziz akan disiarkan di Astro Citra pada 12 September ini, jam 9 malam. Antara pelakon telefilem Anais Patah Hati Pertama Kali ini adalah Ungku Ismail Aziz, Siti Saleha, Dee Al - Hadi, Puteri Jannah dan ramai lagi. Telemovie Anais Patah Hati Pertama Kali ini diarahkan oleh Junad M. Nor dan diterbitkan oleh Tall Order Sdn Bhd. Aku suka tengok gandingan Siti Saleha dan Ungku Ismail ni, dulu diorang dah pernah berlakon sekali dalam drama Bila Aidil Ada Fitri, kali ini diorang berlakon dalam telefilem pula. Nampak macam best telefilem ini kan, apa pun jom tengok sinopsis ringkas telefilem ini di bawah ye..




Sinopsis Telefilem Anais Patah Hati Pertama Kali Lakonan Siti Saleha dan Ungku Ismail Aziz (Astro Citra)

Anais (Siti Saleha), seorang chef membuat pastri berusia 30-an, putus cinta untuk pertama kalinya dalam hidup, dan menghadapi masalah untuk mengawal emosinya. Anais tak pernah patah hati! Sebab dialah pematah hati lelaki bersiri. Berapa ramai ex - boyfriend dia yang merana kena tinggal. Tapi tak sangka seorang lelaki ni mampu buat Anais patah hati. Bermulalah perjalanan Anais untuk jumpa ex dia untuk selesaikan kan apa yang patut. 

2 ulasan:



My Random Post