19 Sep 2020

Sinopsis Telefilem Kasyaf Gelang Iblis Lakonan Wan Sharmila dan Syazwan Zulkifly



Telefilem Kasyaf Gelang Iblis, Telemovie Kasyaf Gelang Iblis, Astro Citra, Pelakon - Pelakon Telefilem Kasyaf Gelang Iblis, Wan Sharmila, Syazwan Zulkifly, Puteri Sarah, Aishah Azman, Telefilem Astro Citra 2020,

Telefilem Kasyaf Gelang Iblis akan disiarkan di Astro Citra pada hari Sabtu ini, 19 September 2020, jam 9 malam. Antara pelakon telefilem Kasyaf Gelang Iblis ini adalah Wan Sharmila, Syazwan Zulkifly, Puteri Sarah, Aishah Azman, Fadilah Mansor, Anne Abdullah dan ramai lagi. Selain itu Telemovie Kasyaf Gelang Iblis ini diarahkan oleh Hashim Rejab dan diterbitkan oleh Heritage Movies Sdn Bhd. Nampak menarik kan telefilem ini, plus ramai penonton yang suka gandingan Wan Sharmila dan Syazwan Zulkifly dalam drama 7 Hari Mencintaiku 2 tu dulu. So kali ni diorang bergandingan sekali lagi tapi dalam telefilem seram gitu. Apa pun jom tengok sinopsis ringkas telefilem ini di bawah ye..




Sinopsis Telefilem Kasyaf Gelang Iblis Lakonan Wan Sharmila dan Syazwan Zulkifly Siaran Astro Citra

Siti mula bekerja di rumah orang tua Seri Cahaya mula diganggu setelah kemunculan seorang warga emas yang pelik. Gelang iblis yang tiba-tiba muncul telah menjadikan siti buta namun celik di kala malam. Hadirnya Khaled penyeri hati siti namun adakah kebahagiaan milik mereka? Apa yang berlaku seterusnya?..

3 ulasan:

  1. bestlah pelakon dia. nanti nak tengok :)

    BalasPadam
  2. Maklumat yang sangat berguna.


    Saya seorang blogger baru, saya ingin memberikan maklumat pada waktu wabak seperti ini kita diharapkan dapat bekerja dari rumah.
    Berdasarkan pengalaman baru-baru ini, saya menggunakan aplikasi Zoom untuk terus berhubung dengan rakan, saudara, keluarga dan pensyarah.
    Anda boleh memuat download zoom free di laman web ini https://www.downloadzoomfree.com/

    BalasPadam



My Random Post